Mediální agentury

Přidat informace o agentuře
Mediální tendry: kompetence získávají větší váhu než cena

Mediální tendry: kompetence získávají větší váhu než cena

Dlouhodobé marketingové trendy se projevují už i ve výběrových řízeních na mediální agentury. Mezi ty nejsilnější patří tlak na měření výsledků kampaní, nejlépe až na úroveň prodejů. Čím přesněji to agentura dokáže, tím větší šanci na úspěch v tendru má. Změn je ale mnohem víc, shrnuje Jerguš Slota, business development director Publicis Groupe.
  • 19. 05. 2021
Haščák z Penty: mediální agentury zaniknou

Haščák z Penty: mediální agentury zaniknou

Reklamu nakoupí algoritmus, prostředníků už nebude potřeba, míní o byznysu s reklamou v médiích Jaroslav Haščák, jeden z majitelů skupiny Penta, která vlastní Vltava-Labe-Press.
  • 21. 04. 2016

Unilever si pro nákup médií vybral Mindshare

Globální výběrové řízení mělo za cíl najít mediální agenturu pro 60 národních trhů na čtyřech kontinentech. Menší zakázky získaly PHD (Omnicom) a Initiative (IPG).
  • 01. 12. 2015