Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

V síti Milana Fridricha

Proč lidstvo musí mít Facebook?

Proč lidstvo musí mít Facebook?

Atraktivita Facebooku nám pomůže pochopit globální kulturu, sociální změny i důvod přežití předků moderního člověka.
  • 04. 03. 2011
Proč politici nerozumějí médiím?

Proč politici nerozumějí médiím?

Politici vyrostlí v dobách mediální negramotnosti brali za přirozené, aby média myslela, jak oni uvažují. Tato generace už je na odchodu, ale zásadní změna nenastala.
  • 25. 02. 2011

Zpravodajská televize? Ne, skončila Z1

Z1 nechtěla být „low cost“ a místo atraktivního živého vysílání se soustředila na pravidelné zprávy a pořady, tedy publicistiku.
  • 01. 02. 2011

Začíná epocha „chytrých“ televizorů

Zatímco loni byly heslem mediálního světa tablety, letos to budou televizní aplikace. Trh očekává, že vysílatelé rozšíří služby a otevřou archivy.
  • 21. 01. 2011