Mindshare
Přidat informace o agentuře
Vítek v čele Mindshare skončí, vystřídá ho Hanzal
Střídání šéfa mediální agentury ze skupiny GroupM proběhne během letošního jara.

H1.cz s Mindshare zajišťují online pro Tesco
Agentury pomáhají obchodnímu řetězci tvořit sofistikovanější digitální kampaně.

Český YouTube loni ovládly AquaBabes od Aquily
Český žebříček deseti nejoblíbenějších spotů na videoserveru YouTube za rok 2016 vynesl na piedestal projekt AquaBabes značky Aquila. Dobře si vedli i mobilní operátoři.

Young Lions: kategorii Media vyhrál McCann
Poslední ze tří hodnocených kategorií letošní soutěže mladých marketérů zná vítěze. První je McCann, za ním uspěly agentury Triad, Mindshare a Wunderman.
Dove chce posílit sebedůvěru Češek a Slovenek
"Nebojte se říct, že jste krásné," vyzývá ženy kampaň od agentury Nydrle.

Online vydavatelé řeší problém s Adformem
Nižší počet impresí, jež začala reklamní platforma vykazovat, vedl k tomu, že ji vydavatelé přestávají uznávat jako podklad pro platby. Stalo se tak na prahu hlavní inzertní sezony.
Unilever si pro nákup médií vybral Mindshare
Globální výběrové řízení mělo za cíl najít mediální agenturu pro 60 národních trhů na čtyřech kontinentech. Menší zakázky získaly PHD (Omnicom) a Initiative (IPG).

Recma překopala žebříček mediálních agentur
Revidované pořadí za rok 2014 vrací Omnicom před Publicis, přidává Knowlimits a Media Investments. Dál vede Médea. Příčinou značných změn byla "chyba v programu".

Porotci ocenili kampaň 13 minut
Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Patnáct rekonstrukcí v pěti týdnech
Pohledem Gabčíka, Kubiše či lidického faráře. ČT natočila originální spoty k 80. výročí heydrichiády

Do 2027 žádná další nová stanice
Lidovka nevznikne. Český rozhlas je připraven šetřit, pokud se nezvýší poplatek
-
Sehnat interního designéra je pro firmy skoro nadlidský úkol, říká Tomáš Wojcik z 2Fresh
-
Digisemestr se po dvou letech vrací do školních lavic
-
Kateřina Harris: „Role marketingu v retailu se za posledních deset let proměnila, roste důležitost vlastních značek i in-store komunikace“

Čerstvé výsledky každoročního průzkumu
AMI Digital Index: Češi tráví čím dál víc času na sítích, důvěra v média dál klesá

Výroční žebříček Kantar BrandZ
Apple podle žebříčku Kantaru potvrzuje status nejcennější značky na světě

Sitta, Bendová, Málek na Media Brunchi
Nativní reklama podle největších mediálních domů: jak ji dělají Seznam.cz, CNC a Mafra

Nominantka Spolu jedinou kandidátkou
Jaroslava Wenigerová obhájila mandát v Radě ČTK

Televizní rada po roce opět kompletní
Radními ČT se stali Mrklas, Richterová, Novák, Šafařík a Ježek. Volilo se veřejně

Jak na spolupráce na sítích