Momentum Czech Republic
Stáhnout (XLS)Patříme mezi přední aktivační komunikační agentury u nás. Už od roku 2005 tvoříme kampaně tak, aby dosáhly většího efektu i přesnějšího zásahu a výrazněji aktivovaly konkrétní cílové skupiny. Pohybujeme se ve fyzickém i digitálním světě, kde se spotřebitelé stávají integrální součástí kampaní, žijí se značkami a dostávají informace o tom, co je zajímá a zároveň ovlivňuje jejich nákupní rozhodování. Celosvětově operujeme ve více než 30 zemích, což z nás dělá oborovou špičku ve světě phygital komunikace. Zvyšujeme nejen „měkké“ marketingové hodnoty jako například znalost či vnímání značek, o které se staráme. Důležitější totiž je, že se podobný růst daří i s jejich obratem a mírou ziskovosti. V soutěžích, v nichž je převládajícím hlediskem hodnocení efektivita, jsme tak rok od roku úspěšnější.
- Public relations
- Digital
- Outdoor
- Vývoj mobilních aplikací
- Social
- TV
- Radio
- E-commerce
- Rychloobrátkové zboží
- Finance
- Maloobchod
- Effie 2017 – nejoceňovanější agentura ročníku
- IMC Czech Awards 2017 – agentura ročníku
- IMC European Awards 2017 – nejoceňovanější česká agentura ročníku
- Euro Effie Awards 2017 – jediná česká agentura na shortlistu
- Euro Effie Awards 2018 – jediná česká agentura na shortlistu
- IMC Czech Awards 2018 - nejoceňovanější agentura ročníku
- WARC 100 – 10. místo na světě mezi nejlepšími agenturami v kategorii Digital/Specialist Agencies for Effectiveness / 2. místo v Evropě
- AKA

„První účet. První love.“ Komerční banka cílí na mladé kampaní plnou barev

IMC Czech Awards: Grand Prix pro 13 minut, ceny ovládla agenturní síť McCann

Metaxa zacílila na spotřebitele nad 40 let. V kampani láká na řeckou pohodu

Rado Jankovič kreativním ředitelem agentury Momentum, přišel z Triadu

Bohemia Energy pokračuje s Liškou a Danielem, druhou sérii načíná „vzpěrač“

„Videohovor jako reklama je nesmysl,“ hlásá v „koronavirové“ kampani Marek Daniel

IMC European Awards: dvě zlata pro Geometry a McCann

Vinařský fond láká vyzkoušet růžové s melounem, saláty či masem

Rada přijala výroční zprávu o loňské činnosti ČT, výtky vůči publicistice do ní neprošly

Soukupova Médea opět čelí insolvenčnímu návrhu, podaly ho ČT a Media Club skupiny Prima

Generálním ředitelem ČTK zvolen Jaroslav Kábele

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Economia představuje webový Centrum Výběr

Dopravní Rádio Dálnice na FM končí, nahradí ho Podcasty na cesty

Asociace online vydavatelů získala mocného člena: skupinu Prima

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Vzniká seriál o nálezu kokainu mezi banány, nejdřív ho uvede Prima+
