Momentum Czech Republic

Stáhnout (XLS)

Vlastnická struktura
Interpublic Group Deutschland (100 %)
Profil agentury

Patříme mezi přední aktivační komunikační agentury u nás. Už od roku 2005 tvoříme kampaně tak, aby dosáhly většího efektu i přesnějšího zásahu a výrazněji aktivovaly konkrétní cílové skupiny. Pohybujeme se ve fyzickém i digitálním světě, kde se spotřebitelé stávají integrální součástí kampaní, žijí se značkami a dostávají informace o tom, co je zajímá a zároveň ovlivňuje jejich nákupní rozhodování. Celosvětově operujeme ve více než 30 zemích, což z nás dělá oborovou špičku ve světě phygital komunikace. Zvyšujeme nejen „měkké“ marketingové hodnoty jako například znalost či vnímání značek, o které se staráme. Důležitější totiž je, že se podobný růst daří i s jejich obratem a mírou ziskovosti. V soutěžích, v nichž je převládajícím hlediskem hodnocení efektivita, jsme tak rok od roku úspěšnější.

Rok založení
2005
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Jan Mička
Obor činnosti
  • Public relations
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • TV
  • Radio
  • E-commerce
Specializace dle sektoru
  • Rychloobrátkové zboží
  • Finance
  • Maloobchod
Klíčoví klienti
Státní zemědělský intervenční fond – Klasa, Ferrero, Vinařský fond, Bohemia Sekt, Volkswagen Financial Services, CzechTourism, Potravinářská komora České republiky, Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Haribo, Pražská energetika, ING
Ocenění
  • Effie 2017 – nejoceňovanější agentura ročníku
  • IMC Czech Awards 2017 – agentura ročníku
  • IMC European Awards 2017 – nejoceňovanější česká agentura ročníku
  • Euro Effie Awards 2017 – jediná česká agentura na shortlistu
  • Euro Effie Awards 2018 – jediná česká agentura na shortlistu
  • IMC Czech Awards 2018 - nejoceňovanější agentura ročníku
  • WARC 100 – 10. místo na světě mezi nejlepšími agenturami v kategorii Digital/Specialist Agencies for Effectiveness / 2. místo v Evropě
Součástí sítě
McCann Worldgroup
Členství v organizacích
  • AKA