Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Monitora Media

Monitoring, analýza a měření médií Stáhnout (XLS)
Dceřiné agentury
Monitora SK (100 %)
Profil agentury

Dodáváme monitoring, analýzu a měření tradičních i sociálních médií nové generace. Monitora je pokročilý nástroj, který vám pomůže média sledovat, měřit, analyzovat a vnímat v širším kontextu. Díky tomu budete schopni lépe řídit vaši komunikaci, vnímat pozici značky i dění na trhu. Běžný monitoring a reporting vám pak Monitora automatizuje a ušetří vám mnoho rutinní práce. Na našich řešení pak staví svou komunikaci stovky firem v Čechách i zahraničí.

Rok založení
2015
Pracovníků
40 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Monitoring médií
Obrat za poslední rok
100 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Hyundai, ABB, PWC, Huawei, Ernst & Young, Vodafone, BMW, Ogilvy, mBank, Hartmann, Philip Morris, Czechinvest, TPCA, Mall, Siemens, Samsung, Sazka, Česká Pošta, Czechinvest, Hl. m. Praha, Ostrava, Transparency International
Ocenění
  • Deloitte Technology Fast 50 CE: Rising Star 2019
Členství v organizacích
  • APRA
Lepší monitoring médií s analýzou a měřením PR

Lepší monitoring médií s analýzou a měřením PR

Trh s monitoringem médií v Česku donedávna deset let stagnoval. Podle čeho služby vybírat dnes a na jaké klíčové atributy by se měli zákazníci soustředit? A potřebují vůbec monitoring v reálném čase?
  • 11. 02. 2016