Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

MS v ledním hokeji 2015

Čeští hokejisté zajímali miliony diváků

Čeští hokejisté zajímali miliony diváků

Od 1,25 milionu do 2,5 milionu činila sledovanost utkání s českou účastí na letošním mistrovství světa v hokeji, v průměru 1,87 milionu. Průměr celého turnaje je 0,73 milionu.
  • 20. 05. 2015

Coca-Cola přišla s hokejovou výzvou #hophophop

Do kampaně na sociálních sítích, kopie ice bucket challenge, se zapojili bloggerka Teri Blitzen, moderátor Leoš Mareš či modelka Agáta Hanychová. Koncept je studia Surrealis.
  • 10. 05. 2015
Virgla propojuje přenosy hokeje s mobilem

Virgla propojuje přenosy hokeje s mobilem

Poprvé při světovém hokeji v Česku se představí nová mobilní aplikace, rozšiřující realitu utkání, akcí či nákupů. Inzeruje v ní McDonald's, použije ji i rádio Impuls.
  • 01. 05. 2015

Raiffka má k hokeji soutěžní web i aplikaci od Elite

Soutěž o lístky ve sbírání virtuálních puků připravila česká pobočka rakouské Raiffeisenbank, jeden ze sponzorů květnového mistrovství světa v hokeji v Česku. Digitální řešení dodala Elite Solutions.
  • 13. 04. 2015