Na značky!

Na značky! Pavlína Louženská a Jiří Rákosník o kampani Dieselu

Na značky! Pavlína Louženská a Jiří Rákosník o kampani Dieselu

Jak se postavit finančně náročnému trendu? Jak lze rozšířit zákaznickou komunitu a jak o ni dobře pečovat? O kampani italské módní značky Diesel diskutovali Pavlína Louženská z #HolkyzMarketingu a Jiří Rákosník z Ahold Delhaize. Sledujte šestý díl seriálu Na značky!
  • 14. 10. 2021
Na značky! Tino Hrnčiar a Kateřina Jukl o kampani Cheetos ze Super Bowlu

Na značky! Tino Hrnčiar a Kateřina Jukl o kampani Cheetos ze Super Bowlu

Kam až mohou sahat brand kódy globálních značek? Jak se po jedenácti letech úspěšně vrátit k produkci reklam pro Super Bowl? A jak je důležité naslouchat své komunitě zákazníků? O kampani amerického výrobce chipsů Cheetos mluvili Tino Hrnčiar z Life is Porno a Kateřina Jukl z Cushman & Wakefield. Uvidíte v pátém dílu seriálu Na značky!
  • 07. 10. 2021
Na značky! Anna Davídková a Ivan Pukan o kampani finského řetězce S Group

Na značky! Anna Davídková a Ivan Pukan o kampani finského řetězce S Group

Komu patří data, která zákazníci produkují spotřebním chováním? Dostanou-li zákazníci data o svých nákupech, budou se při výběru dalších produktů a služeb chovat uvědoměleji? O kampani finského maloobchodního družstva S Group mluvili Anna Davídková z Grand Optical a Ivan Pukan z Walmarku. Uvidíte ve čtvrtém dílu seriálu Na značky!
  • 30. 09. 2021
Na značky! Olin Novák a Ivana Šedivá o kampani Netflixu na Stranger Things

Na značky! Olin Novák a Ivana Šedivá o kampani Netflixu na Stranger Things

Streamovací platforma Netflix probudila starý dobrý zvyk z 80. let, kdy si lidé podomácku vylepšovali signál televizních přijímačů. Co na kampaň z Brazílie řekli Olin Novák z Rohlíku a Ivana Šedivá, která řídila marketing McDonald's? Uvidíte ve třetím dílu seriálu Na značky!
  • 23. 09. 2021
Na značky! Zdeněk Mrkva a Radka Jenka Šubířová o kampani Adidas a Allbirds

Na značky! Zdeněk Mrkva a Radka Jenka Šubířová o kampani Adidas a Allbirds

Greenwashing, nebo skutečná změna k lepšímu? Jsou tři kilogramy CO2 hodně, nebo málo? Dvě konkurenční sportovní značky se spojily a vzájemně si vyzradily svá výrobní tajemství, aby společně vytvořily tenisky s co nejnižší uhlíkovou stopou. Jak vnímat podobné "kolaborace" velkých světových značek? Korporáty i startupy začínají přemýšlet udržitelně. Kdo jsou jejich zákazníci a jak tento posun vnímají? A jak se celosvětová pozornost stále víc otáčí k tématům udržitelnosti? O tom všem v novém dílu seriálu Na značky! Podívejte se.
  • 16. 09. 2021
Na značky! Květa Kubota a Viktor Procházka o kampani Elena’s

Na značky! Květa Kubota a Viktor Procházka o kampani Elena’s

Jak může změna packagingu i samotného produktu pomoci v kreativní komunikaci? Značka zmrzliny z Mexika uvedla na trh limitovanou edici speciálně pro lidi čerstvě po rozchodu, kteří mají zlomené srdce. Unikátní mix příchutí zvedl prodeje o 160 %. Jak kapitalizovat fakt, že lidé zajídají zmrzlinou žal? Odpověď nabízí kreativní kampaň napěchovaná daty.
  • 09. 09. 2021