Na značky!

Na značky! Michaela Dvořáková a Martin Babec o iniciativě Arsenalu proti útokům nožem

Na značky! Michaela Dvořáková a Martin Babec o iniciativě Arsenalu proti útokům nožem

Měly by značky upozorňovat na patologické jevy ve společnosti? Mají vůbec moc zasadit se o pozitivní změny? Osvětovou kampaň, jejímž cílem bylo zvýšit povědomí o trestném činu pobodání a o příčinách, které ke vzniku trestné činnosti páchané nožem vedou, hodnotili Michaela Dvořáková z Ženy s.r.o. a Martin Babec ze Sazky, v 21. dílu seriálu Na značky!
  • 10. 03. 2022
Na značky! Iveta Šplíchalová a Ondřej Vomela o virtuálním pivním baru k Super Bowlu

Na značky! Iveta Šplíchalová a Ondřej Vomela o virtuálním pivním baru k Super Bowlu

Co je to metaverzum? Jak bude vypadat život v digitálním světě a co za možnosti nám nabídne? A kromě toho – jaká rizika vývoj metaverzum přináší a jaké výzvy a příležitosti zde na značky čekají? Kampaň k Super Bowlu amerického piva Miller Lite odehrávající se ve fiktivním Decentralandu hodnotí Iveta Šplíchalová z Fumbi a Ondřej Vomela z Refork.
  • 03. 03. 2022
Na značky! Aneta Martinek a Ondřej Suchý o spojení Burger Kingu s La Casa de Papel

Na značky! Aneta Martinek a Ondřej Suchý o spojení Burger Kingu s La Casa de Papel

Jak se mění inzerce v ulicích měst využitím nejnovějších technologií? A proč bychom měli vnímat i branding mimo značky, třeba u filmů a seriálů či v případě jednotlivých osobností popkultury? O interaktivní venkovní kampani, která na dva dny opanovala ulice Buenos Aires, debatovali Aneta Martinek z Holek z marketingu a Ondřej Suchý z Modré pyramidy.
  • 17. 02. 2022
Na značky! Jana Daniela Šabatková a Ondřej Krátký o kampani konkurenta Uberu

Na značky! Jana Daniela Šabatková a Ondřej Krátký o kampani konkurenta Uberu

Může outsider vytvořit kampaň s nulovou investicí do médií, zato s ohromujícími výsledky? Ano, když se k tomu správně postaví. Francouzská taxi aplikace Heetch přišla s vychytralým řešením, využila esenci vyzyvatele a relevantní kulturní insight. O vydařené kampani na míru ušité francouzské nátuře diskutovali Jana Daniela Šabatková z marketingu Iveco Trucks a spoluzakladatel Liftaga Ondřej Krátký. Sledujte nový díl seriálu Na značky!
  • 10. 02. 2022
Na značky! Kristýna Rakovská a Jan Vašíček o spolupráci značek Stella Artois a Palace

Na značky! Kristýna Rakovská a Jan Vašíček o spolupráci značek Stella Artois a Palace

Jak vlastně fungují spolupráce značek? Které značky se k sobě hodí a mají potenciál spolu uspět? Proč se konzervativní, tradiční značka piva rozhodla spolupracovat s mladým skate a streetwear brandem, který se nebojí ničeho, a naopak? Nad spojením uhlazeného piva s trendy brandem se zamýšleli Kristýna Rakovská z Rohlíku a Jan Vašíček z Globusu.
  • 20. 01. 2022
Na značky! Alena Větrovcová a Martin Troup o egyptské kampani Knorru

Na značky! Alena Větrovcová a Martin Troup o egyptské kampani Knorru

Jak vypadá vhodná strategie cause marketingu? Jak mohou značky pomáhat, aby to mělo dlouhodobě udržitelný smysl a hlavně efekt? O střešních farmách, které vznikly uprostřed egyptských měst, hovořili Alena Větrovcová ze Zátiší Group a Martin Troup z McDonald’s.
  • 13. 01. 2022
Na značky! Jonáš Čumrik a Petra Kotalová o kampani New Iconic Kisses

Na značky! Jonáš Čumrik a Petra Kotalová o kampani New Iconic Kisses

Jak prolomit ledy panující vůči komunitě LGBTQIA+? Jak vhodně navodit debatu a vzbudit lehkou kontroverzi? A jak se vlastně pozná úspěšná pride kampaň? O kampani New Iconic Kisses, jež vznikla na podporu brazilské Pride, od online tržiště Mercado Libre diskutovali Jonáš Čumrik z Katz83 a Petra Kotalová z Mall Group. Sledujte nový díl seriálu Na značky!
  • 16. 12. 2021