Na značky!

Na značky! Radka Matlochová a Viktor Procházka o kampani za nošení helem

Na značky! Radka Matlochová a Viktor Procházka o kampani za nošení helem

Jak chytlavě zpracovat reklamu státních či polostátních organizací, která navíc říká lidem, co by měli dělat? Kdy se vyhnout zrychlené a stručné komunikaci a vsadit raději na delší formát? Kampaň Helmet is Always a Good Idea dánské obdoby Besipu hodnotili Radka Matlochová z Nestlé a Viktor Procházka z PRE. Uvidíte ve 12. epizodě seriálu Na značky!
  • 02. 12. 2021
Na značky! Roman Trzaskalik a Iva Nyklesová o kampani na ženský fotbal

Na značky! Roman Trzaskalik a Iva Nyklesová o kampani na ženský fotbal

Měly by se značky věnovat cause marketingu? Pokud ano, proč? Jak ho dělat správně? Lze spojit komunikaci názorových postojů a sociálních témat se sponzoringem? O kampani ekvádorské banky Banco Pichincha mluvili Roman Trzaskalik z Plzeňského Prazdroje a Iva Nyklesová z Fortuna Entertainment. Uvidíte v jedenácté epizodě seriálu Na značky!
  • 25. 11. 2021
Na značky! Irena Terichová a Jiří Caudr o kampani Bad Movie Index

Na značky! Irena Terichová a Jiří Caudr o kampani Bad Movie Index

Jak v záplavě populární zábavy motivovat diváky ke sledování umělecky hodnotných filmů? Kdy se vyplatí vsadit na variabilní cenu a jak náročné je vytěžit z dobrého nápadu maximální potenciál? Kampaň Bad Movie Index švédské videotéky Draken Film hodnotili Irena Terichová z D.A.S. a Jiří Caudr z Trasku. Uvidíte v desáté epizodě seriálu Na značky!
  • 18. 11. 2021
Na značky! Eva Kozarová a Tomáš Prouza o kampani Vídně na OnlyFans

Na značky! Eva Kozarová a Tomáš Prouza o kampani Vídně na OnlyFans

Lze nějak napravit algoritmy, které nerozeznají pornografii od umění? Jaký manévrovací prostor mají v oblasti propagace kulturní instituce, když v digitálním věku potřebují upozornit na své atrakce, které mnohdy odhalují až příliš? O lehce kontroverzní kampani vídeňského turistického centra debatovali Eva Kozarová z Bomma a Rückl a Tomáš Prouza ze Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR. Uvidíte v devátém dílu seriálu Na značky!
  • 11. 11. 2021
Na značky! Natália Rajnohová a Martin Paukrt o kampani Chevroletu

Na značky! Natália Rajnohová a Martin Paukrt o kampani Chevroletu

Jak vdechnout produktům další rozměr, aby výsledek co nejpřirozeněji odpovídal strategii značky, vše do sebe zapadalo a k tomu ještě získat odměnu v podobě bezmála 50% růstu prodejů? O kampani americké automobilky Chevrolet u jednoho stolu debatovali Natália Rajnohová z Manifesta a Martin Paukrt z Driveta. Uvidíte v osmém dílu seriálu Na značky!
  • 04. 11. 2021
Na značky! Pavlína Louženská a Jiří Rákosník o kampani Dieselu

Na značky! Pavlína Louženská a Jiří Rákosník o kampani Dieselu

Jak se postavit finančně náročnému trendu? Jak lze rozšířit zákaznickou komunitu a jak o ni dobře pečovat? O kampani italské módní značky Diesel diskutovali Pavlína Louženská z #HolkyzMarketingu a Jiří Rákosník z Ahold Delhaize. Sledujte šestý díl seriálu Na značky!
  • 14. 10. 2021
Na značky! Tino Hrnčiar a Kateřina Jukl o kampani Cheetos ze Super Bowlu

Na značky! Tino Hrnčiar a Kateřina Jukl o kampani Cheetos ze Super Bowlu

Kam až mohou sahat brand kódy globálních značek? Jak se po jedenácti letech úspěšně vrátit k produkci reklam pro Super Bowl? A jak je důležité naslouchat své komunitě zákazníků? O kampani amerického výrobce chipsů Cheetos mluvili Tino Hrnčiar z Life is Porno a Kateřina Jukl z Cushman & Wakefield. Uvidíte v pátém dílu seriálu Na značky!
  • 07. 10. 2021
Na značky! Anna Davídková a Ivan Pukan o kampani finského řetězce S Group

Na značky! Anna Davídková a Ivan Pukan o kampani finského řetězce S Group

Komu patří data, která zákazníci produkují spotřebním chováním? Dostanou-li zákazníci data o svých nákupech, budou se při výběru dalších produktů a služeb chovat uvědoměleji? O kampani finského maloobchodního družstva S Group mluvili Anna Davídková z Grand Optical a Ivan Pukan z Walmarku. Uvidíte ve čtvrtém dílu seriálu Na značky!
  • 30. 09. 2021