Na značky!

Na značky! Zdeněk Mrkva a Radka Jenka Šubířová o kampani Adidas a Allbirds

Na značky! Zdeněk Mrkva a Radka Jenka Šubířová o kampani Adidas a Allbirds

Greenwashing, nebo skutečná změna k lepšímu? Jsou tři kilogramy CO2 hodně, nebo málo? Dvě konkurenční sportovní značky se spojily a vzájemně si vyzradily svá výrobní tajemství, aby společně vytvořily tenisky s co nejnižší uhlíkovou stopou. Jak vnímat podobné "kolaborace" velkých světových značek? Korporáty i startupy začínají přemýšlet udržitelně. Kdo jsou jejich zákazníci a jak tento posun vnímají? A jak se celosvětová pozornost stále víc otáčí k tématům udržitelnosti? O tom všem v novém dílu seriálu Na značky! Podívejte se.
  • 16. 09. 2021
Na značky! Květa Kubota a Viktor Procházka o kampani Elena’s

Na značky! Květa Kubota a Viktor Procházka o kampani Elena’s

Jak může změna packagingu i samotného produktu pomoci v kreativní komunikaci? Značka zmrzliny z Mexika uvedla na trh limitovanou edici speciálně pro lidi čerstvě po rozchodu, kteří mají zlomené srdce. Unikátní mix příchutí zvedl prodeje o 160 %. Jak kapitalizovat fakt, že lidé zajídají zmrzlinou žal? Odpověď nabízí kreativní kampaň napěchovaná daty.
  • 09. 09. 2021