Near & Dear Group

Stáhnout (XLS)
Profil agentury

Pražskou skupinu Near & Dear tvoří na šedesát profesionálů z oborů napříč komunikačním mixem. Spojuje tak digitální kreativce Story TLRS, píáristy Topic PR, stratégy a kreativce z Triple Bang Agency, produkci VNV, grafické studio Semibold a vývojáře Dev Bros. Základní filozofií skupiny je lidský přístup, osobní spolupráce klíčových manažerů a celková flexibilita. Díky tomuto propojení poskytuje Near & Dear komplexní servis - od kreativního konceptu, přes plánování, vývoj, sociální média až po vztahy s veřejností.  Specializací skupiny je tedy kromě tvorby obsahu, strategie značek, ATL a BTL komunikace také branding, design a vývoj webů a mobilních aplikací. Zakladatelem skupiny je Piero Šesták, který vlastní 50 % skupiny, 25 % patří Šimonovi Vodrážkovi a 25 % Jakubovi Novákovi.

Rok založení
2020
Pracovníků
60 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Public relations
  • Produkce
  • Social
  • Video
  • Mediální plánování
  • Foto / postprodukce
  • Kreativa
Klíčoví klienti
Diana Biotechnologies, Imperial Brands, Nestlé, mBank, Škoda, Amnesty International, Welcome to the Jungle, Cara Plasma, Monstarlab, Hami, Grohe, Henkel, Unipetrol, Czech Badminton, Český olympijský výbor, Anytime Carsharing
Součástí sítě
Near & Dear