Near & Dear Group

Stáhnout (XLS)
Profil agentury

Pražskou skupinu Near & Dear tvoří směsice zkušených a nápaditých lidí napříč komunikačním mixem. Spojili se v ní digitální Story TLRS, píáristi Topic PR, stratégové a kreativci z Triple Bang Agency, produkce VNV a vývojáři Dev Bros. Skupinu tvoří šedesát profesionálů z jednotlivých oborů. Základní filozofií skupiny je lidský přístup, osobní spolupráce klíčových manažerů a celková flexibilita. Díky tomuto propojení poskytuje Near & Dear komplexní servis - od kreativního konceptu, přes plánování, vývoj, sociální média až po vztahy s veřejností. Zakladatelem skupiny je Piero Šesták, který vlastní 50 % skupiny, 25 % patří Šimonovi Vodrážkovi a 25 % Jakubovi Novákovi.

Rok založení
2020
Pracovníků
60 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Public relations
  • Produkce
  • Social
  • Video
  • Mediální plánování
  • Foto / postprodukce
  • Kreativa
Klíčoví klienti
Diana Biotechnologies, Imperial Brands, Nestlé, mBank, Škoda, Amnesty International, Welcome to the jungle, Cara Plasma, Monstarlab, Hami, Grohe, Henkel, Unipetrol, Czech Badminton, Český olympijský výbor, Anytime Carsharing
Součástí sítě
Near & Dear