Near & Dear Group

Stáhnout (XLS)
Profil agentury

Pražskou skupinu Near & Dear tvoří na 70 profesionálů z oborů napříč komunikačním mixem. Spojuje digitální kreativce Story tlrs, píáristy Topic PR, audiovizuální produkci VNV, designové studio Semibold a vývojáře Dev Bros. Specializací skupiny je kreativa, obsah, digitální kampaně, PR a media relations, foto/video produkce, branding, design, vývoj webů a aplikací. Na začátku roku 2022 se skupina rozdělila na dvě části. Communications, pod kterou spadá všech pět komunikačních agentur a vede ji Šimon Vodrážka a na část Ventures, která se věnuje investicím do vlastních projektů, vedení má na starost Piero Sestak.

Rok založení
2020
Pracovníků
70 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Obor činnosti
  • Public relations
  • Produkce
  • Social
  • Strategické poradenství
  • Influencer marketing
  • Content marketing
  • Branding / naming / vizuální identita
  • Video
  • Mediální plánování
  • Foto / postprodukce
  • Kreativa
Klíčoví klienti
Sazka, Puma, Budvar, Imperial Brands, Nestlé, mBank, Outdoor Concept, Big Shock, Grohe, Henkel, Unipetrol, Welcome to the Jungle, Diana Biotechnologies, Czech Badminton, Český olympijský výbor, Monstarlab
Součástí sítě
Near & Dear