Near & Dear Group

Stáhnout (XLS)
Profil agentury

Pražskou skupinu Near & Dear tvoří více než 70 profesionálů z oborů napříč komunikačním mixem. Spojuje digitální kreativce Story tlrs, píáristy Topic PR, audiovizuální produkci VNV, designové studio Semibold a vývojáře Make it run. Specializací skupiny je kreativa, obsah, digitální kampaně, PR a media relations, foto/video produkce, branding, design, vývoj webů a aplikací. Na začátku roku 2022 se skupina rozdělila na dvě části. Communications, pod kterou spadá všech pět komunikačních agentur a vede ji Šimon Vodrážka a na část Ventures, která se věnuje investicím do vlastních projektů, vedení má na starost Piero Sestak.

Rok založení
2020
Pracovníků
70 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Obor činnosti
  • Public relations
  • Produkce
  • Social
  • Strategické poradenství
  • Influencer marketing
  • Content marketing
  • Branding / naming / vizuální identita
  • Video
  • Mediální plánování
  • Foto / postprodukce
  • Kreativa
Klíčoví klienti
Sazka, Puma, Budějovický Budvar, Imperial Brands, Kaufland, Nestlé, mBank, Outdoor Concept, Big Shock, Grohe, Henkel, Unipetrol,, Diana Biotechnologies, Wienerberger, Program H+
Součástí sítě
Near & Dear
Navýšit rozpočet, nebo upadnout do zapomnění

Navýšit rozpočet, nebo upadnout do zapomnění

V agenturách si při každém náznaku recese stěžujeme, že klienti zase utáhli opasky nebo chtějí za stejné peníze více práce. Samotní zadavatelé jsou pod daleko větším tlakem. Chápou, že osekat komunikaci znamená ztratit pozornost zákazníků a uvolněný prostor dobrovolně přenechat konkurenci. Expanzivní firmy vidí jakékoli zaváhání jako příležitost. Efektivitu si ale hlídají ještě tvrději než tradiční "škrtači", říká CEO Topic PR Karel Pluhař.
  • 30. 03. 2023