Near & Dear Group
Stáhnout (XLS)Pražskou skupinu Near & Dear tvoří více než 70 profesionálů z oborů napříč komunikačním mixem. Spojuje digitální kreativce Story tlrs, píáristy Topic PR, audiovizuální produkci VNV, designové studio Semibold a vývojáře Make it run. Specializací skupiny je kreativa, obsah, digitální kampaně, PR a media relations, foto/video produkce, branding, design, vývoj webů a aplikací. Na začátku roku 2022 se skupina rozdělila na dvě části. Communications, pod kterou spadá všech pět komunikačních agentur a vede ji Šimon Vodrážka a na část Ventures, která se věnuje investicím do vlastních projektů, vedení má na starost Piero Sestak.
- Public relations
- Produkce
- Social
- Strategické poradenství
- Influencer marketing
- Content marketing
- Branding / naming / vizuální identita
- Video
- Mediální plánování
- Foto / postprodukce
- Kreativa

Budějovický Budvar volá Sláva pivu! Identitu nového pivního festivalu vytvořilo studio Semibold

Agentura Story tlrs posiluje oddělení mediálního nákupu

Topic PR hlásí pět nových klientů

VNV Productions otevírá v centru Prahy podcastové studio

Šetření vodou třikrát jinak. Story tlrs společně s Grohe pomáhali edukovat veřejnost

Skupina Near & Dear se rozrůstá o vývojářskou agenturu Make it Run

Brand design v Semiboldu vede Kuba Novák, přišli Anna Fatrdlová a Adam Morkus

Navýšit rozpočet, nebo upadnout do zapomnění

Agenturní skupina Near & Dear přesídlila pod jednu střechu

Do Rady Českého rozhlasu může Petr Šíla, Miroslav Bobek nebo Jakub Chytil

Jakub Železný už v ČT nebude moderovat Události. Střídá ho Josef Kvasnička

Petra Fundová: Burda přidá nový web s recepty z BBC Good Food

Foodora přechází od Mindsquared a PHD k Publicisu

Tendrování se zhoršilo, stav je neúnosný byznysově i lidsky, tvrdí AKA

Marek Slezák: Za všechno můžou Prométheova játra, Samos a hodně retsiny!

Knowlimits Group majetkově vstupuje do agentury Kofein

Dotidot povede Petra Pacáková, střídá zakladatele Pavla Vachka

Marketér Martin Charvát vede komunikaci vládního projektu digitalizace

Maloobchodní řetězce v říjnu nabídly o 3 % míň letáků než loni
