Near & Dear Group
Stáhnout (XLS)Pražskou skupinu Near & Dear tvoří více než 70 profesionálů z oborů napříč komunikačním mixem. Spojuje digitální kreativce Story tlrs, píáristy Topic PR, audiovizuální produkci VNV, designové studio Semibold a vývojáře Make it run. Specializací skupiny je kreativa, obsah, digitální kampaně, PR a media relations, foto/video produkce, branding, design, vývoj webů a aplikací. Na začátku roku 2022 se skupina rozdělila na dvě části. Communications, pod kterou spadá všech pět komunikačních agentur a vede ji Šimon Vodrážka a na část Ventures, která se věnuje investicím do vlastních projektů, vedení má na starost Piero Sestak.
- Public relations
- Produkce
- Social
- Strategické poradenství
- Influencer marketing
- Content marketing
- Branding / naming / vizuální identita
- Video
- Mediální plánování
- Foto / postprodukce
- Kreativa

Startupy, které jsou vidět. Topic PR pomáhá firmám vstupovat na trh

VNV Productions v centru Prahy otevírá nové Studio A36

Do skupiny Near & Dear se vrací Karolína Jedličková, vede oddělení pro nový byznys

Wienerberger si na strategickou komunikaci vybral Topic PR

Na TikToku jako doma: Story tlrs tvoří úspěšný obsah pro Kaufland

Topic PR se nově stará o komunikaci Trasku

Skupina agentur Near & Dear se dělí na dvě části: Communications a Ventures

Foodora přechází od Mindsquared a PHD k Publicisu

Tendrování se zhoršilo, stav je neúnosný byznysově i lidsky, tvrdí AKA
-
PR v Konektoru funguje 20 let. „Chceme doručit maximum,“ říkají Jaroslav Duroň a Rostislav Starý
-
Inovativní koncept WT Health Studios mění pravidla pharma & health marketingu
-
Project Agora oznamuje strategická partnerství s předními vydavateli v Česku a na Slovensku

Ulož.to už nebude umožňovat sdílení souborů

Marek Slezák: Za všechno můžou Prométheova játra, Samos a hodně retsiny!

Knowlimits Group majetkově vstupuje do agentury Kofein

Dotidot povede Petra Pacáková, střídá zakladatele Pavla Vachka

Marketér Martin Charvát vede komunikaci vládního projektu digitalizace

Maloobchodní řetězce v říjnu nabídly o 3 % míň letáků než loni
