Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Neztrapněte se. Marek Prchal radí co si myslet o nových kampaních

Tak tohle je ta naše slavná první prezidentská volba? Boha! No nic

Tak tohle je ta naše slavná první prezidentská volba? Boha! No nic

Umíte o něčem vyloženě slabém napsat silný článek? Já tedy ne. Takže varuju, po přečtení této hitparády prezidentských kampaní budete zřejmě svíráni silným pocitem marnosti a bezvýznamnosti člověka ve velkém, ledovém a nepřátelském vesmíru. Nepomohou ani miliardy přátelských bakterií.