Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Nydrle

„Chceme orchestrovat všechny digitální kanály“

„Chceme orchestrovat všechny digitální kanály“

"Cílem je postavit tu datový a technologický hub pro víc klientů, zemí, typů projektů," plánuje Pavla Nýdrle jako čerstvá ředitelka pro digitální kreativitu a technologie skupiny Publicis. Nadnárodní Publicis kupuje skupinu českých agentur Kindred a její dosavadní výkonná ředitelka má spojit agenturní značky Nydrle, Inspiro a Nurun pod brand Kindred. „Pomohlo mi to i osobně. Už nejsem hraběnka Teleke z Tölökö, místo Pavla Nýdrle z Nydrle se mohu představit jako Pavla Nýdrle z Kindredu,“ říká v rozhovoru s Médiářem.
„Digitální agentury jsou nové mediálky“

„Digitální agentury jsou nové mediálky“

„Dřív se reklama soustředila na komunikační strategii, kreativu, teprve pak se nasazovalo do médií. Dnes je důležitější říkat, komu co kde zobrazuju,“ zdůrazňuje Michal Nýdrle. Před dvanácti lety založil digitální agenturu Nydrle a postupně kolem ní vybudoval agenturní skupinu Kindred. Ta se nyní soustředí na datovou analytiku pro maloobchod, nové nástroje vyvíjí sama i v akcelerátoru Air Ventures. „Největší příležitost v digitálu je digitalizovat korporace,“ tvrdí Nýdrle v rozhovoru s Médiářem.