O2 Media

Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
O2 Czech Republic a.s. (100 %)
Profil agentury

Interaktivní reklamní kampaně. Unikátní informace o zákaznících a jejich chování v digitálním světě. Hodnotná data telekomunikačního operátora. Pokročilé modelování a profilování uživatelů. Vysoce efektivní kampaně.

Rok založení
2008
Pracovníků
13 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • TV
  • E-commerce
  • Direct marketing
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
Specializace dle sektoru
  • Finance
  • Maloobchod
  • Strojírenství
Obrat za poslední rok
80 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Komerční banka, Česká spořitelna, Hello bank!, Equa bank, ČSOB, PetCenter, Siko koupelny, Národní Pokladnice, Český rozhlas, Tipsport, Sony Interactive Entertainment Europe Limited, Mercedes-Benz, Hyundai, Škoda Auto, E.on