Ogilvy Performance Marketing

Stáhnout (XLS)
Profil agentury

Ogilvy (Performance Marketing) je agentura se zaměřením na online marketing. V lednu 2023 představila oddělení growth marketingu – nejedná se o módní marketingový trend, ale naopak se ukazuje jako udržitelná a opakovatelná cesta k úspěchu. Je to dlouhodobá strategie, která propojuje svět reklamy s finančním a produktovým vývojem.

Na základě interního výzkumu byly definovány standardy growth marketingu, u něhož jsou neoddělitelnou součástí garance byznysového růstu klienta. Svým klientům garantuje více než 99 % měřitelných a více než 94 % viditelných impresí, čas strávený se značkou/produktem a viewable target rating points.

Growth marketing spočívá v navrhování a provádění experimentů s cílem optimalizovat výsledky v rámci definovaných cílů. Pokud máte určitou metriku, kterou chcete zvýšit, growth marketing je vhodná metoda. Umožňuje dlouhodobě získávat stálé zákazníky tím, že se zaměřuje na data, jako je například churn.

Ogilvy (Performance Marketing) je součástí skupiny WPP, světového lídra v oblasti marketingu a komunikace.

Rok založení
2001
Pracovníků
8 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Obor činnosti
  • Digital
  • Strategické poradenství
  • E-commerce
  • Mediální plánování
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Výkonnostní marketing / PPC
Klíčoví klienti
Čedok, Nutrend, Nespresso, Trinity Bank, Hilti, Starbucks, Air Bank, Calibra, Supernova.io
Ocenění
  • IEA 2019: Nutrend – 1. místo v kategorii Výkonnostní kampaně
  • Effie 2018: Nutrend – 2. místo v kategorii Potraviny
  • Effie 2019: Air Bank – 1. místo v kategorii Dlouhodobé budování značky
  • Effie 2020: Calibra – 1. místo v kategorii Spotřební zboží
  • Effie 2021: Nutrend – 3. místo v kategorii Potraviny
Součástí sítě
WPP
Dokážou výsledky vašich online kampaní konkurovat reklamě v televizi?

Dokážou výsledky vašich online kampaní konkurovat reklamě v televizi?

Tým Ogilvy Performance Marketing v Česku spravoval jen za poslední kvartál 2022 online mediální investici v hodnotě 330 milionů Kč – popustíme-li uzdu fantazii a přepočteme-li to na ceníkové ceny televizní reklamy. Díky dobře zvolené nákupní strategii a optimalizaci kampaní totiž mohou online média generovat stejný zásah jako televize, a to s mnohem nižší investicí.
  • 23. 01. 2023