PR Summit 2015

„Z blogu může značka udělat vlastní vydavatelství“

„Z blogu může značka udělat vlastní vydavatelství“

„Demokratizace šíření informací je obrovskou příležitostí pro značky,“ říká o content marketingu a zapojení sociálních sítí Tomáš Kellner, šéf uznávaného firemního webu GE Reports. Při říjnovém Media Brunchi s ním na letošním PR Summitu v Praze mluvili šéfredaktor Médiáře Ondřej Aust a partner agentury Konektor Social Rostislav Starý.
  • 04. 12. 2015
Kellner: všechno musí začít kvalitním obsahem

Kellner: všechno musí začít kvalitním obsahem

"V content marketingu nejsou žádní experti. Tato oblast se vyvíjí tak rychle, že každý rok je něco nového," říká Tomáš Kellner, tvůrce světoznámého firemního titulu GE Reports.
  • 26. 11. 2015
Po Kvapilové přišel do Newtonu Konvalina

Po Kvapilové přišel do Newtonu Konvalina

Firma Newton Media nabízející mediální monitoring nabírá exmanažery veřejnoprávních médií. Pracuje přitom na novém rozhraní NewtonOne pro analýzu mediálních dat.
  • 28. 10. 2015
Integrace je zásadní příležitost rozvoje PR

Integrace je zásadní příležitost rozvoje PR

"Pro PR je integrační trend hotovým požehnáním, obor dostává novou šanci prosadit se do silnější role v rámci marketingového mixu," píše Rostislav Starý z PR.Konektoru.
  • 21. 10. 2015
Poprvé na papíře!

Poprvé na papíře!

Druhou třicítku podcastů otevíráme listováním prvním tištěným vydáním Médiáře. Zaposlouchejte se, co všechno si přečtete v naší zbrusu nové čtvrtročence.
  • 20. 10. 2015