Program i obsazení naší konference Móda v Česku jsou finální. Začínáme v úterý v 9.30 v Aureole.

Pravda o kočkách a psech

Specializace, nebo spolupráce a partnerství?

Specializace, nebo spolupráce a partnerství?

Mnoho let agentury ostře střežily svou oblast specializace - tvůrčí, mediální, digitální, PR. Digitální prostředí "vlastnictví" specializací rozmazalo. Schopnost propojovat se s externími specialisty a spolupracovat s ostatními může agenturám dodat v očích klientů na hodnotě, argumentuje Mark Cichon v dalším dílu svého seriálu o vztazích agentur a marketérů.
Jak nově na agenturní strukturu a procesy

Jak nově na agenturní strukturu a procesy

Komplexita výstupů a multikanálové komunikace nutí agentury znovu promyslet, jak se strukturují a vnitřně organizují. Odzvonilo tradiční roli account managera a cestou vpřed jsou spíš obchodní a projektoví manažeři? Ptá se Mark Cichon v dalším díle své série.
Když agentury tvrdí, že umí všechno

Když agentury tvrdí, že umí všechno

Zavádění dalších služeb je bezpochyby dobrým zdrojem příjmů, nicméně může rozvolnit identitu agentury a zmást marketéry v tom, kde je vlastně reálná přidaná hodnota agentury.