V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Pravda o kočkách a psech

Pilíře mentální dostupnosti: rozpoznatelnost, komunikace, média

Pilíře mentální dostupnosti: rozpoznatelnost, komunikace, média

Mark Cichon se tentokrát věnuje třem základním prvkům mentální dostupnosti značek. Jde o rozpoznatelnost, marketingovou komunikaci a mediální zásah. Všechny tři jsou důležitým nástrojem, aby značku bylo snadné najít a koupit pro co největší množství občasných zákazníků. Ti totiž ve výsledku tvoří velkou většinu všech spotřebitelů.
Okamžiky spotřeby, ne spotřebitelské segmenty

Okamžiky spotřeby, ne spotřebitelské segmenty

V další kapitole se Mark Cichon zaměřuje na klíčové strategie, které mohou ovlivnit kategorii občasných nakupujících. Konkrétně se podíváme na důkazy a příklady, které doporučují marketérům a agenturám zaměřit se na vytváření produktů a služeb, jež se věnují klíčovým okamžikům spotřeby – a proto oslovují širokou škálu uživatelů.
Všichni jsme od přírody promiskuitní

Všichni jsme od přírody promiskuitní

Mark Cichon se v další kapitole dostává hlouběji k důvodům, proč zákazníci a spotřebitelé projevují tak malou věrnost značkám. A proč je pochopení jejich nákupního chování klíčem k tomu, abychom se naučili, jak efektivně obchodovat s těmito vysoce neloajálními, ale kriticky důležitými "lehkými spotřebiteli", jak je identifikovali Byron Sharp a Les Binet.
Sharp a Binet odhalili kritickou chybu marketingu

Sharp a Binet odhalili kritickou chybu marketingu

Mark Cichon se tentokrát věnuje největšímu mýtu v marketingu, na který díky datům přišli Byron Sharp a Les Binet. Jak nákupní chování skutečně ovlivňuje marketingovou strategii? A jaké praktické kroky přijmout, abyste začali s marketingem založeným na důkazech?
Lekce od Bineta: jak je používat v každodenní praxi

Lekce od Bineta: jak je používat v každodenní praxi

Mark Cichon se vrací s novou sérií kapitol o tom, jak mohou marketéři a agentury společně efektivně využívat marketingové principy založené na důkazech, aby došlo k růstu prodejů i růstu značky. Zároveň popisuje to nejdůležitější - jak je aplikovat v praktickém provozu.
Specializace, nebo spolupráce a partnerství?

Specializace, nebo spolupráce a partnerství?

Mnoho let agentury ostře střežily svou oblast specializace - tvůrčí, mediální, digitální, PR. Digitální prostředí "vlastnictví" specializací rozmazalo. Schopnost propojovat se s externími specialisty a spolupracovat s ostatními může agenturám dodat v očích klientů na hodnotě, argumentuje Mark Cichon v dalším dílu svého seriálu o vztazích agentur a marketérů.
Jak nově na agenturní strukturu a procesy

Jak nově na agenturní strukturu a procesy

Komplexita výstupů a multikanálové komunikace nutí agentury znovu promyslet, jak se strukturují a vnitřně organizují. Odzvonilo tradiční roli account managera a cestou vpřed jsou spíš obchodní a projektoví manažeři? Ptá se Mark Cichon v dalším díle své série.