Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Pravda o kočkách a psech

„Agentury, prodáváte, ale nenasloucháte“

„Agentury, prodáváte, ale nenasloucháte“

Pokud komunikační agentury chtějí dlouhodobě naplňovat očekávání marketérů, měly by se stát jejich lepšími posluchači a přemýšlet v širších byznysových souvislostech.
  • 19. 02. 2017
„Nejsme spravedlivě odměňováni“

„Nejsme spravedlivě odměňováni“

Nedostáváme zaplaceno za skutečnou obchodní hodnotu svých nápadů, upozorňují agentury. Určit hodnotu kreativního nápadu je nemožné, oponují marketéři firem.
  • 13. 02. 2017
„Říkají nám, abychom spolupracovali“

„Říkají nám, abychom spolupracovali“

Čím dál častější bude spolupráce víc marketingových agentur pro jednoho klienta. Požadavků na dovednosti agentur přibývá, přitom u klientů bývá problém s jejich vedením.
  • 06. 02. 2017
„Dodávejte lépe, rychleji, levněji“

„Dodávejte lépe, rychleji, levněji“

Tlak na efektivitu proma vytváří silné napětí v tom, jak mají komunikační gentury dodávat svým klientům kvalitní výstupy při nižších nákladech.
  • 30. 01. 2017
Proč se agentury cítí od klientů nedoceněné

Proč se agentury cítí od klientů nedoceněné

Důraz na dlouhodobé cíle a zkušený protějšek je to, co agenturám chybí u klientům nejvíc. Klienti naopak pochybují, zda potřebují odborníky zvenčí, když sami mají možná větší.
  • 17. 01. 2017
Jak vznikala studie o vztahu klientů s agenturami

Jak vznikala studie o vztahu klientů s agenturami

Začínáme. Mark Cichon popisuje, jak a s kým sestavoval ojedinělou oborovou studii Pravda o kočkách a psech. Jedenáct následujících týdnů bude postupně vycházet na Médiáři.
  • 15. 01. 2017