PŘENOS

Film Music Prague si pohrál s logy slavných filmů
Na letošní ročník pražského hudebního festivalu zvala trojice plakátů od WMC Grey.

Suchej únor letos upekl claim na Future Bakery
Liga otevřených mužů posedmé pořádá osvětovou "akci pro národ, který pije přes míru".

"Bylo to málo? Ještě přidám!"
Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Pohlcení Adexpresu se završí na podzim
Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect

Nové nástroje od výzkumných agentur
DataRohlík, Čenda, Povídám si. Pandemie urychlila proměnu výzkumného trhu
-
Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
-
Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
-
Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil

Čerstvé výsledky Radioprojektu
Nejposlouchanějším rádiem zůstává Radiožurnál, Pohoda má tisíc posluchačů

Po pěti letech zpět v televizi
Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu

Přichází služba Premium Plus
Czech News Center nakročilo k „Netflixu na časopisy“: zavádí souhrnné předplatné

Část týmu přejde k novému vydavateli
Vltava Labe Media přebírá časopisy vydavatelství JIK-05, v čele s týdeníkem TV Pohoda

Odstartovalo zpravodajství Napunk.sk
Slovenský Denník N spustil maďarskou mutaci

Konsolidace herních magazínů pokračuje
Agentura Grunex koupila herní portál Zing.cz

Třetí program Rádia Haná
V Olomouci začalo vysílat nové rádio Metropole

Podívejte, kdo všechno kandiduje