Jsme marketingový tým našich klientů – českých i mezinárodních. Pečlivě se staráme o jejich brandový i výkonnostní rozvoj. Při tvorbě strategií vycházíme z několikaletých zkušeností a terabytů dat.
Pro každou oblast online marketingu máme specializovaný tým, který se jí věnuje naplno. Díky tomu dokážeme klientům pomoct se vším od videokampaní a grafiky přes srovnávače zboží, PPC a RTB kampaně až po správu sociálních sítí, mailing nebo SEO.
V roce 2020 jsme se také spojili s webovým studiem Porta Design. Díky tomu můžeme klientům nabízet tvorbu ještě lepších webů.
Řadíme se mezi nejrychleji rostoucí agentury v Česku. V prestižním žebříčku Deloitte Technology Fast 50 jsme se umístili na 19. místě ve střední Evropě. Podle hodnocení Googlu patříme mezi 3 % nejlepších digitálních agentur v Česku. Odbornost našeho týmu dokazují také certifikace Sklik, Heureka nebo Mergado.
- Public relations
- Digital
- Produkce
- TV
- Radio
- E-commerce
- Tvorba webů
- Video
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Emailing
- Search engine optimization (SEO)
- Výkonnostní marketing / PPC
- Partnerská agentura Googlu
- Certifikovaná agentura Sklik
- Certifikovaná agentura Zboží.cz
- Certifikovaná agentura Mergado
- Certifikovaná agentura Heureka
- Certifikovaná agentura PPC Bee
- Certifikovaná agentura Bidding Fox

„Naše práce je věda.“ Brněnský výrobce mikroskopů láká nové pracovníky

Business intelligence v Proficiu řídí Jakub Kaláb

Repositioning značky Bezrealitky zajistí Proficio

Proficio posiluje pražský tým, vede ho Cikánek

Direct a Roger novými klienty agentury Proficio

Rubikon PR pro Proficio, Retino a Secret Garden

Strategický tým Proficia řídí Neckař, přišel Kadlec

Proficio je novým majitelem studia Porta Design

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Pohledem Gabčíka, Kubiše či lidického faráře. ČT natočila originální spoty k 80. výročí heydrichiády

Lidovka nevznikne. Český rozhlas je připraven šetřit, pokud se nezvýší poplatek

AMI Digital Index: Češi tráví čím dál víc času na sítích, důvěra v média dál klesá

Apple podle žebříčku Kantaru potvrzuje status nejcennější značky na světě

Nativní reklama podle největších mediálních domů: jak ji dělají Seznam.cz, CNC a Mafra

Jaroslava Wenigerová obhájila mandát v Radě ČTK

Radními ČT se stali Mrklas, Richterová, Novák, Šafařík a Ježek. Volilo se veřejně

Influenceři mohou pomoci značkám získat důvěru, která jim chybí
