Virtuální tiskové středisko ČTK

Nejsnadnější cesta jak dostat tiskovou zprávu, videostream do redakcí médií a ke čtenářům Stáhnout (XLS)
Newsroom České tiskové kanceláře. Foto: ČTK

Newsroom České tiskové kanceláře. Foto: ČTK

Vlastnická struktura
Česká tisková kancelář (100 %)
Profil agentury

Naše služby jsme seskupili a vytvořili Virtuální tiskové středisko, které dokáže multimediálně oslovovat různé cílové skupiny a doručit tiskovou zprávu či obchodní sdělení v jakékoli formě zamýšlenému publiku.

Protext

Protext ČTK umožňuje zákazníkům využít komunikační sítě České tiskové kanceláře pro rozšíření vlastní tiskové zprávy. Texty zasíláme po internetu, satelitem, zůstávají uloženy v Infobance ČTK, jsou součástí mobilních aplikací ČTK, obdrží je až 6.000 zájemců o bezplatný e-mail servis a klienti několika monitorovacích služeb, a dále je zpřístupníme veřejnosti na několika portálech. Klientům Protextu také umožníme publikaci PR článků na partnerských zpravodajských portálech iDnes.cz, Lidovky.cz, Echo24.cz a Tyden.cz.

Speciální tištěné a online přílohy

Vyrobíme Speciální přílohu k firemnímu výročí, konferenci či významné události. Zveřejníme online přílohu na webu Českénoviny.cz s měsíční návštěvností dva miliony čtenářů (zdroj: Netmonitor).

Videostream

Zajistíme přímý přenos tiskové konference, diskuse u kulatého stolu, veřejné debaty, představení nového produktu, předávání cen apod.

Distribuujeme videostream (přímý přenos) do redakcí médií, které tak mají možnost okamžitého vysílání na vlastním webu, klientovi na jeho web nebo stránky jeho partnerů nebo profesních či spřátelených organizací, na sociální sítě ČTK i klienta a jeho partnerů nebo souvisejících komunit

Rozhlasové spoty

Podpora projektů klientů nebo přepracování tiskových zpráv do rozhlasových spotů

Podcasty

Výroba obsahového podcastu (rozhovoru, debaty u kulatého stolu) se zkušenými moderátory

Fotografování na míru

Fotografování na klíč podle požadavků klienta pro vlastní propagaci, nové produktu nebo služby, management. Drtivá většina fotografií Škoda Auto je z produkce ČTK.

Newslettery

Možnost vložení reklamního banneru nebo vlastní tiskové zprávy do zpravodajského newsletteru, který je každý den v 18 hodin odeslán na zhruba pět tisíc adres.

Akademie ČTK

Školení mediálních dovedností, chování před kamerou, krizové komunikace, práce se sociálními sítěmi, psaní tiskových zpráv, apod.

Rok založení
1999
Pracovníků
5 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Obor činnosti
  • Public relations
  • Digital
Obrat za poslední rok
14 200 000 Kč
Ocenění

Česká tisková kancelář, matka agentury Protext ČTK, je nositelem ratingového ocenění Czech Stability Award se známkou AAA za několik posledních let. Czech Stability Award vyhlašuje Bisnode ve spolupráci se Sdružením Czech Top 100.

Členství v organizacích
  • APRA
  • European Alliance of News Agencies (EANA)
  • Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR)
  • MINDS International
  • Unie vydavatelů