Publicis Groupe
Stáhnout (XLS)Publicis Groupe má tři divize zaměřené na komunikaci, média a data & technologie. Komunikační divize se specializuje na strategii značek, kreativu, tvorbu obsahu, PR, sociální média a influencer marketing. Reprezentují ji agentury Saatchi & Saatchi, Leo Burnett a MSL. Mediální divize se zaměřuje na plánování a nákup mediálního prostoru. Tady pro značky zajišťujeme kompletní mediální strategii. Data & tech divizi pak tvoří agentura Kindred, která firmám pomáhá s digitální transformací businessu. V rámci naší sítě navíc Kindred funguje jako regionální Centre of Excellence a její tým tak z Prahy pracuje i na rozsáhlých mezinárodních projektech.
Jsme součástí globální sítě Publicis Groupe, třetí největší komunikační skupiny světa. Působíme na více než 100 trzích a pracuje u nás 80.000 lidí.
- Public relations
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Social
- TV
- Radio
- Strategické poradenství
- Influencer marketing
- E-commerce
- Eventy
- Tvorba webů
- Mediální plánování
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Věrnostní programy / CRM
- Emailing
- Výkonnostní marketing / PPC
- Kreativa
- Kosmetika
- Automobilky
- Rychloobrátkové zboží
- Alkohol
- Spotřební elektronika
- Finance
- Farmacie
2021
- ADCE Awards: 1x stříbro
- ADC Czech: 1x zlato
- Effie: 2x bronz
- Lemur (Česká cena za PR): 2x bronz
- Flema: 1x zlato
- AKA
- APRA
- Google Premium Partner (Google)
- Seznam certifikovaná agentura (Seznam)
- Heureka Partner (Heureka)
- PPC Bee Certifikace (PPC Bee)
- Facebook Business Partner (Meta)
- Httpool Certification (Twitter, LinkedIn) (Httpool)
- Global e-commerce agency partner with TikTok
- Salesforce Marketing Cloud Email Specialist (Salesforce)
- CDP Accredited Professional (Salesforce)
- IS Acredited Professional (Salesforce)
- Keboola Certified Data Engineer (Keboola)
- Veeva Approved Email Business (Veeva)
- Veeva Engage Meeting Business (Veeva)
- Veeva CLM Business (Veeva)
- HubSpot Email Marketing (Hubspot)
- HubSpot CMS for Marketers (Hubspot)
- HubSpot Frictionless Sales (Hubspot)

„Pojďme si naproti.“ ČSOB spouští nový komunikační koncept od Zaraguzy

Fortuna si jako strategickou komunikační agenturu vybrala Publicis Groupe

Ikea si v tendru na komunikaci v regionu vybrala Publicis Groupe

Místo Kingswoodu bude Jablečný cider, Frisco přidává také koktejlový Fiztonic

Martin Procházka po devíti letech v MediaComu přešel do Publicisu

Kindred obhájil práci pro L’Oréal na marketingové automatizaci

Značka Božkov Republica přidává dominikánský třtinový rum Solera

Marie Cicvárek přestoupila z Adisonu do MSL

Publicis Groupe obhájila nákup a plánování médií pro Notino

Bývalý šéfredaktor Refresheru Adam Smeták nově řídí obsah webu FOMO

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Senát bude volit šest nových členů Rady ČT, třetinu kontrolního orgánu

Nový šéf ČT Jan Souček: Dědím televizi stabilizovanou, ale není to zlaté rouno

Komerční televize se bouří proti zvýšení poplatku za ČT, nejdřív chtějí diskusi o veřejné službě

ČT dá podvanácté taneční show StarDance. „Baví, ale i kultivuje,“ tvrdí ministerstvo kultury

Simona Angelis a Tereza Hussarová zakládají produkci Sense

Rock Radio centralizuje program, kompletně se přesouvá do Prahy
