Publicis Groupe

Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Publicis Groupe Holdings B.V. (100 %)
Profil agentury
Jsme nový typ komunikační skupiny. Náš přístup Power of One je založený na integraci všech marketingových disciplín do jednoho celku. Experti na kreativu, média, data a technologie – vše pod jednou střechou. Jako jeden tým společně pomáháme firmám budovat silné značky a transformovat marketing.   

Publicis Groupe má tři divize zaměřené na komunikaci, média a data & technologie. Komunikační divize se specializuje na strategii značek, kreativu, tvorbu obsahu, PR, sociální média a influencer marketing. Reprezentují ji agentury Saatchi & Saatchi, Leo Burnett a MSL. Mediální divize se zaměřuje na plánování a nákup mediálního prostoru. Tady pro značky zajišťujeme kompletní mediální strategii. Data & tech divizi pak tvoří agentura Kindred, která firmám pomáhá s digitální transformací businessu. V rámci naší sítě navíc Kindred funguje jako regionální Centre of Excellence a její tým tak z Prahy pracuje i na rozsáhlých mezinárodních projektech.  

Jsme součástí globální sítě Publicis Groupe, třetí největší komunikační skupiny světa. Působíme na více než 100 trzích a pracuje u nás 80.000 lidí. 

Rok založení
1994
Pracovníků
370 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Public relations
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • Social
  • TV
  • Radio
  • Strategické poradenství
  • Influencer marketing
  • E-commerce
  • Eventy
  • Tvorba webů
  • Mediální plánování
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Věrnostní programy / CRM
  • Emailing
  • Výkonnostní marketing / PPC
  • Kreativa
Specializace dle sektoru
  • Kosmetika
  • Automobilky
  • Rychloobrátkové zboží
  • Alkohol
  • Spotřební elektronika
  • Finance
  • Farmacie
Obrat za poslední rok
3 573 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Plzeňský Prazdroj, Mattoni, ČSOB, Mars, Samsung, Nestlé, McDonald’s, Notino, Philip Morris International, L’Oréal
Ocenění

2021

  • ADCE Awards: 1x stříbro
  • ADC Czech: 1x zlato
  • Effie: 2x bronz
  • Lemur (Česká cena za PR): 2x bronz
  • Flema: 1x zlato
Součástí sítě
Publicis Groupe
Členství v organizacích
  • AKA
  • APRA
Certifikace
  • Google Premium Partner (Google)
  • Seznam certifikovaná agentura (Seznam)
  • Heureka Partner (Heureka)
  • PPC Bee Certifikace (PPC Bee)
  • Facebook Business Partner (Meta)
  • Httpool Certification (Twitter, LinkedIn) (Httpool)
  • Global e-commerce agency partner with TikTok
  • Salesforce Marketing Cloud Email Specialist (Salesforce)
  • CDP Accredited Professional (Salesforce)
  • IS Acredited Professional (Salesforce)
  • Keboola Certified Data Engineer (Keboola)
  • Veeva Approved Email Business (Veeva)
  • Veeva Engage Meeting Business (Veeva)
  • Veeva CLM Business (Veeva)
  • HubSpot Email Marketing (Hubspot)
  • HubSpot CMS for Marketers (Hubspot)
  • HubSpot Frictionless Sales (Hubspot)
Tomáš Varga, šéf Publicis Groupe: „Klienti se poučili, marketing už v krizi neškrtají. Loni jsme měli nejúspěšnější rok“

Tomáš Varga, šéf Publicis Groupe: „Klienti se poučili, marketing už v krizi neškrtají. Loni jsme měli nejúspěšnější rok“

Integrace digitální skupiny Kindred do Publicis Groupe je hotova. „Po spojení jsme si z obou vzali to lepší,“ hodnotí to Tomáš Varga, šéf místní divize nadnárodní agenturní skupiny Publicis Groupe. V rozhovoru pro Médiář také popisuje, jak se zadavatelé naučili pracovat v turbulentních dobách: „Firmy se poučily. Když přišla koronakrize, řada manažerů si špatná rozhodnutí z předchozí krize pamatovala, tím pádem drželi pozice.“ To podle něj přetrvává i teď, kdy obchod poznamenává válka na Ukrajině, potažmo nejistá cena vstupů.
  • 02. 06. 2022