V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

„Marketingové rozpočty se vracejí pod úroveň roku 2019“

„Marketingové rozpočty se vracejí pod úroveň roku 2019“

"Určité poklesy vidíme," říká David Krňák, šéf divize mediálních agentur Publicis Groupe, k rozpočtům na marketing, které zadavatelé plánují na příští rok 2021. "Je jasné, že kolečka kolem rozpočtů ještě zdaleka nejsou u konce," očekává další škrty. Publicis Groupe završila integraci skupiny digitálních agentur Kindred Group, kterou před dvěma lety koupila, a do budoucna chce inzerentům nabízet komplexní přístup. "Vytvořili jsme tak nové klientské týmy, v nichž jsme namíchali lidi z digitalu a z klientského servisu, aby se vzájemně rychle učili. Cílem je mít konzultanta, který zná online i offline," popisuje v rozhovoru pro Médiář.
  • 14. 10. 2020