Raul

Lešek nově spolumajitelem agentury Raul
Výkonný ředitel Petr Lešek získal v agentuře zaměřené na sport a aktivace podíl 24 %.
Generali chce aktivovat hokejové fanoušky
Pojišťovna nasazuje mobilní aplikaci od agentury Raul k soutěži v házení puků.

Sportovní marketing už není jen logo všude
V marketingu navázaném na sport už nestačí spoléhat, že fanoušci vidí na dresech logo. Značka se nemá snažit jen být vidět, ale přímo zprostředkovat zážitek, shodli se na dalším debatním Media Brunchi Médiáře marketéři z agentur Concept One, Konektor a Raul.

Brouček povyšuje v Tesařově agentuře Raul
Agentura pro sportovní marketing dala Ondřeji Broučkovi seniorní pozici po 14 měsících.
Kampaň Jizerské padesátky ukazuje tváře účastníků
Běžkařský závod se propaguje pomocí osobních příběhů svých protagonistů.

Tendr Adidasu vyhrála agentura Raul
Agentura zajistí propagaci seriálu běžeckých tréninků.

Agenturu Raul vede Lešek
Nový ředitel přichází se zkušenostmi z Mather Activation.