V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Reklama

Značit, či neznačit reklamu influencerů na sítích?

Značit, či neznačit reklamu influencerů na sítích?

Mezi aktuální témata influencer marketingu stále patří to, zda a jak mají influenceři značit placenou spolupráci ve svých příspěvcích. A dotkl se toho i seminář Jak mít v kampani influencera a nezbláznit se z toho, který 13. června pořádala v Praze agentura The Hive.
Češi mají letos v Cannes nejslabší účast za šest let

Češi mají letos v Cannes nejslabší účast za šest let

V Čechy nejobsazenější kategorii Film Craft postoupily na shortlist tři práce VMLY&R Prague pro Paměť národa. Zato v kategoriích Print & Publishing, Industry Craft, Outdoor, Design, Entertainment Lions for Music ani Health & Wellness poroty české práce do finále nepustily.