Remembership
Jsme designéři. Navrhujeme značky, produkty i kampaně. Metodicky a s nasazením Stáhnout (XLS)Remembership je design studio vedené designéry. Propojujeme systematický přístup s nadšením pro společnou práci. Cestu ke změně značky, novým produktům či designování zákaznických zkušeností vaší služby sestavujeme z 11 metod a postupů. Díky jasnému procesu zbývá dost sil na tvůrčí a strategickou práci.
V Remembership věříme v design proces vycházející z přístupu design thinking – s našimi klienty tak vytváříme týmy, které pracují na nadefinovaných potřebách společně. Díky úzkému propojení klientského týmu a našeho týmu pracujeme bok po boku a s maximálním zaměřením na výsledky a dlouhodobou spolupráci. Náš přístup jsme se učili v Praze, Londýně a Amsterdamu.
Představte nám výzvu, za kterou společně půjdeme, a posuňme vaši značku, produkt či službu blíže k vašim zákazníkům.
- Digital
- Outdoor
- Vývoj mobilních aplikací
- Tvorba webů
- Branding / naming / vizuální identita
- Kosmetika
- Finance
- Cestovní ruch
- Farmacie
- 2. místo za web Obsahové agentury ve WebTop100 (2017)

Na změnu mýtného systému upozorňuje kampaň od studia Remembership

Jak Remembership změnil tvář kosmetiky Nafigate

Startup Lidskásíla.cz mění logo a vizuální styl

Remembership tvoří design slovenské kliniky

Charvát přechází z Konektoru do Remembership

Konektor mentoruje grafický inkubátor

Slovenská agentura Effectivity otevřela českou pobočku Effe Prague

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost

Bylo hlasování o Dvořákově bonusu zákonné? Rozhodnout musí soud, tvrdí Rada ČT
-
Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
-
Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
-
Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil

Český rozhlas Olomouc se přestěhoval do nového sídla v centru města

Reklamní investice letos rostou o desítky procent

Proficio zakládá datovou dceřinou firmu Databy

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

MetroZoom přidává síť digitálních vitrín Max Plus

Česká distribuční zavádí pozici obchodního ředitele, stal se jím Jaroslav Staněk

Digitální marketing pro DoDo v šesti zemích zajistí LCG New Media

Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect
