Reportér

Jak postbabišovská média přežila svou první pětiletku

Jak postbabišovská média přežila svou první pětiletku

Po vlastnickém vstupu Andreje Babiše do médií si pětice zkušených šéfredaktorů založila vlastní mediální projekty. K nim později přibyl Deník N, stavěný podle slovenského vzoru. Popisujeme, na čem média vzniklá "po Babišovi" stojí a jak se jim v prvních letech dařilo.
  • 03. 03. 2020
Robert Čásenský: „České žurnalistice by pomohlo, kdybychom víc respektovali práci kolegů“

Robert Čásenský: „České žurnalistice by pomohlo, kdybychom víc respektovali práci kolegů“

„Bolestí českých médií je nedostatek peněz, názorová předpojatost i nezájem o zahraničí,“ říká v rozhovoru pro Médiář Robert Čásenský, vydavatel a šéfredaktor časopisu Reportér. Čásenského měsíčník má za sebou pět let existence. A první rok, kdy skončil v plusu. „Je to jako v každém obchodě – ti, od kterých chceme peníze, musejí naši nabídku pro sebe vnímat jako přidanou hodnotu. Jinak platit nebudou,“ je přesvědčen mediální matador.
  • 20. 09. 2019