Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Reportér

Jak postbabišovská média přežila svou první pětiletku

Jak postbabišovská média přežila svou první pětiletku

Po vlastnickém vstupu Andreje Babiše do médií si pětice zkušených šéfredaktorů založila vlastní mediální projekty. K nim později přibyl Deník N, stavěný podle slovenského vzoru. Popisujeme, na čem média vzniklá "po Babišovi" stojí a jak se jim v prvních letech dařilo.
  • 03. 03. 2020
„České žurnalistice by pomohlo, kdybychom víc respektovali práci kolegů“

„České žurnalistice by pomohlo, kdybychom víc respektovali práci kolegů“

„Bolestí českých médií je nedostatek peněz, názorová předpojatost i nezájem o zahraničí,“ říká v rozhovoru pro Médiář Robert Čásenský, vydavatel a šéfredaktor časopisu Reportér. Čásenského měsíčník má za sebou pět let existence. A první rok, kdy skončil v plusu. „Je to jako v každém obchodě – ti, od kterých chceme peníze, musejí naši nabídku pro sebe vnímat jako přidanou hodnotu. Jinak platit nebudou,“ je přesvědčen mediální matador.
  • 20. 09. 2019