Retail

Novinky a trendy ze zahraničí, které hýbou světem retailu

Novinky a trendy ze zahraničí, které hýbou světem retailu

I když se situace na maloobchodním trhu po ráně zasazené pandemií v mnohém vrací do relativního normálu, je nutné si uvědomit, že se nákupní chování v uplynulých dvou letech výrazně proměnilo. Tím se zároveň mění i role kamenných obchodů a retailové komunikace. Inspirací mohou být západní retailové trhy, které se na klíčové změny už adaptovaly či úspěšně adaptují.
  • 11. 08. 2022
Kateřina Harris: „Role marketingu v retailu se za posledních deset let proměnila, roste důležitost vlastních značek i in-store komunikace“

Kateřina Harris: „Role marketingu v retailu se za posledních deset let proměnila, roste důležitost vlastních značek i in-store komunikace“

V nové kampani Albert klade aktuální, často i trochu provokativní otázky. Někteří oceňují, že obchodník témata otevírá, jiní jsou zase zdrženliví. "Kampaní chceme docílit, aby se zákazníci podívali na jídlo z jiného úhlu a zjistili, že je za ním více než jenom příznivá cena či zdraví," vysvětluje Kateřina Harris, viceprezidentka pro marketing ve společnosti Albert. A popisuje, jak se role marketingu v retailu dynamicky mění.
  • 20. 06. 2022