Rozhovory

Tereza Zavadilová, šéfredaktorka Newstreamu: „Přidáváme Realitní Club“

Tereza Zavadilová, šéfredaktorka Newstreamu: „Přidáváme Realitní Club“

"Nejsme ani tak malí, ani tak velcí, ani tak názoroví, abychom mohli zavést paywall," říká v rozhovoru Tereza Zavadilová, šéfredaktorka ekonomického zpravodajství Newstream.cz, jež loni založila s tím, že bude přístupné zdarma. Novou vlajkovou lodí Newstreamu se má nyní stát obsahový projekt se zaměřením na realitní trh. Zahrne jak web, tak tisk a eventy.
  • 31. 08. 2022
Dávid Tvrdoň: „Digitální strategie deníku Sme má tři pilíře: podcasty, newslettery, mobilní aplikace“

Dávid Tvrdoň: „Digitální strategie deníku Sme má tři pilíře: podcasty, newslettery, mobilní aplikace“

"Aplikace nabízí větší pohodlí pro konzumaci textu, u newsletterů čtenáři oceňují, že kvůli obsahu nemusí nikam chodit, v případě podcastů nám často někdo píše, že má předplatné, aby podpořil oblíbený podcast," popisuje Dávid Tvrdoň, digitální stratég Sme, jednoho z nejčtenějších slovenských deníků. Tvrdoň, který zároveň píše o médiích pro evropský portál The Fix, v rozhovoru pro Médiář mluví i o cenotvorbě nebo vztahu médií a platforem.
  • 09. 06. 2022
Tomáš Varga, šéf Publicis Groupe: „Klienti se poučili, marketing už v krizi neškrtají. Loni jsme měli nejúspěšnější rok“

Tomáš Varga, šéf Publicis Groupe: „Klienti se poučili, marketing už v krizi neškrtají. Loni jsme měli nejúspěšnější rok“

Integrace digitální skupiny Kindred do Publicis Groupe je hotova. „Po spojení jsme si z obou vzali to lepší,“ hodnotí to Tomáš Varga, šéf místní divize nadnárodní agenturní skupiny Publicis Groupe. V rozhovoru pro Médiář také popisuje, jak se zadavatelé naučili pracovat v turbulentních dobách: „Firmy se poučily. Když přišla koronakrize, řada manažerů si špatná rozhodnutí z předchozí krize pamatovala, tím pádem drželi pozice.“ To podle něj přetrvává i teď, kdy obchod poznamenává válka na Ukrajině, potažmo nejistá cena vstupů.
  • 02. 06. 2022
„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Texty se psaly v T602, monitoring měl podobu papírových výstřižků, podklady jsme hledali v knihovnách a archivech. Tak si začátky práce PR agentur v Česku pamatuje Radek Vítek, šéf MSL, předtím manažer PR.Konektoru či Ogilvy PR. Ten letos v létě završí 30 let působení v oboru. Na tři dekády v public relations a public affairs vzpomíná v podcastu Médiáře.
  • 18. 05. 2022