Sanoma Media

Skopalík: deníky přestávají ekonomicky fungovat
"Deníkový byznys lze dělat kolem černé nuly, ale rozhodně už ne se stamilionovými zisky," říká o situaci Vltava-Labe-Press, vydavatele regionálních novin Deník, Jaromír Skopalík, čerstvý člen představenstva firmy, zodpovědný hlavně za její časopisovou divizi Astrosat. Tradiční vydavatel novin proto nově hledá výdělek ve vydávání více časopisů, v distribuci a v prodeji internetové reklamy. Orientaci na nové oblasti potvrdil nedávná koupí České distribuční, tuzemské pobočky Sanomy a třetiny mediazastupitelství AdActive.

Jaromír Skopalík ve Vltava-Labe-Press: dohlédne na Sanomu
Bývalý šéf Bauer Media zůstává u časopisů, přešel ke konkurenci.

Českou Sanomu kupuje konkurenční Astrosat
Finská mediální firma odchází z tuzemského trhu, místní časopisy a weby prodala Němcům.

Prodej podílu po pěti letech
Daniel Křetínský opustil francouzský deník Le Monde, nakupovat chce v Anglii

Šestý ročník televizní přehlídky v Brně
Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál

Předplatitelská platforma rebranduje
Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Pro audiovizuální tvorbu a eventy
Simona Angelis a Tereza Hussarová zakládají produkci Sense

Příprava na celoplošný digitál
Rock Radio centralizuje program, kompletně se přesouvá do Prahy

Spoluzakladatel po 21 letech prodává
Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Mark BBDO střídá nová agentura