Seen Media PR

Seen Media PR je se značkou Metafora šestý rok
Nakladatelský dům Grada opět prodloužil kontrakt PR agentuře Zlaty Biedermannové.

Nově obsazená seniorní pozice
Kreativní ředitelkou World of Online se stala Markéta Tomanová

Rozhovor s Markem Singerem
Nová videotéka Primy odstartuje v listopadu, nabídne řadu nových seriálů

Podzimní programové schéma
Prima na podzim nasadí nové seriály Pálava, Hořký svět a Dobré zprávy

První významný klient startupu
Lékárna.cz převádí všechny své digitální inzertní plochy na platformu Cruxo

Další nová tvář ve skupině Mind2flo
Petr Vančura přichází do agentury Mindsquared jako commercial director

Doplnil Nikolu Foktovou
Jan Lesák převzal vedení jednoho ze dvou kreativních týmů Leo Burnett

Vybíráme ze spotřebního koše
Maloobchodní řetězce v červnu vydaly o desetinu míň letáků než před rokem

Známý manažer přišel z T-Mobilu
Petr Jonák přešel do Sazky jako ředitel divize vnějších vztahů a udržitelnosti

Hledá se nový zdroj příjmů
Netflix spojí síly s Microsoftem, aby nabídl levnější předplatné s reklamami

Nový tým s novým šéfem
Mind2flo zformovala studio pro brand experience, vede ho Pavel Flégl

Po šesti letech zpět v televizi