Seznam.cz

„Začínáme nabízet Seznam Audio. Zájem o podcasty skokově naroste“

„Začínáme nabízet Seznam Audio. Zájem o podcasty skokově naroste“

Vzrušenou debatu vzbudil nedávný podotek obchodního ředitele Seznamu Tomáše Búřila na síti LinkedIn - shrnoval, jak od podzimu vyskočil počet přehraných videí na homepage lídra českého internetu. "Podívejte, jak za půl roku od chvíle, kdy jsme do něj vstoupili, narostl trh s videem. Podobně to může být s audiem," očekává Búřil od nové služby. Tou Seznam.cz do feedu své domovské stránky po článcích a videu přidá podcasty, své i externí. Šéf obchodu Seznamu Tomáš Búřil teď v rozhovoru detailně představuje novinku, kterou už na Médiáři v předchozích interview avizovali jeho kolegové Matěj Hušek a Jakub Unger.
  • 29. 04. 2021
„Diskuse na Seznamu raketově rostou. Teď chystáme variaci na Medium“

„Diskuse na Seznamu raketově rostou. Teď chystáme variaci na Medium“

"Diskuse na webech Seznamu se už dnes nemusíte bát otevřít," hodnotí Matěj Hušek, ředitel homepage a obsahových služeb Seznam.cz, první půlrok fungování vlastního diskusního modulu české internetové jedničky. Ta teď chystá další službu, která by autorům umožnila publikovat jejich texty rovnou na homepage Seznamu a mít z toho i peníze.
  • 05. 04. 2021
„Fotografie bude pro online zprávy klíčová, možná víc než video“

„Fotografie bude pro online zprávy klíčová, možná víc než video“

"Investujeme do fotografie obecně jako jedné ze strategických komodit," říká v rozhovoru pro Médiář Jakub Unger, ředitel zpravodajství a rádií Seznamu, české internetové jedničky. "Kdysi byla fotografie jedním z dominantních formátů. Dnes už si skoro nikdo neprohlíží Paris Match, ale díky online platformám bude fotka žít dál. Pokud ji dokážeme rozvíjet a zároveň využít sílu platformy Seznam.cz, může to být pro fotozpravodajství renesance."
  • 30. 03. 2021