Sklizeno

Kolonial jede módní bio, Rohlik křivou zeleninu
Sklizeno a My Food zaplaví Česko franšízami. Kolonial.cz vozí s Freshbedýnkami, Rohlik.cz zařazuje pokroucenou zeleninu. Na Černém Mostě začíná polské 4F. Tesco je víc bez laktózy.

Miliarda reklamních impresí
Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Hledá se náhradní investor
Streamovací projekt České kino je po půl roce „zamražen“

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
-
Agentura Optimio pomohla ušetřit Elnino.cz na výkonnostních kampaních 1,56 milionu za půl roku
-
Digitální agentura Cognito slaví 15 let. Vydává vzpomínkovou microsite a roste obratově i personálně
-
Jak Project Agora zajišťuje bezpečnost značky pro nativní reklamu v Česku

Pavel Jína přebírá globální komunikaci
Novou mluvčí českého zastoupení Škoda Auto je Michaela Sklenářová

Vladimír Pikora za ANO neuspěl