Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

Soutěže & festivaly

„Místo značky děláme šuškandu na steroidech“

„Místo značky děláme šuškandu na steroidech“

Rozhovor s Anneke Schogt, členkou poroty kategorie Promo & Activation letošního reklamního festivalu Cannes Lions, se rozjížděl maličko déle, než jsme se dostali k podstatě. O to zajímavější ale pak byl. Obsah vytvářený uživateli dostává v jejím pojetí budování značky úplně nový rozměr: příběh už nevyprávíte vy, ale vaši zákazníci. Na sociálních sítích si sdílejí bezpočet vlastních příběhů o vaší značce, stačí jim jen naslouchat a aktivně se této konverzace účastnit. Jak ale značky zbavit pocitu, že jsou dnes rukojmími v často nevděčné náruči spotřebitele? A jak při tom účinně využívat influencery a opinion leadery? Na akci Cannes in Prague Anneke ukáže, jak v novém světě najít pro značku její pevné místo.