Soutěže & festivaly
Dobrodružství porotců Louskáčka na dalším vizuálu letošní kampaně
Porotci jsou z jiné planety. Ano, to by sedělo.
Třetí z propagačních vizuálů Lumíra Kajnara: Jak se peče Louskáček
Třetí vizuál z jedinečné kampaně letošního Louskáčku.
Průvodce porotou Louskáčka od Lumíra Kajnara
Další vizuál z jedinečné kampaně letošního Louskáčku.
Kreativcův průvodce Louskáčkem 2012 od Lumíra Kajnara
Vizuál nového Louskáčku v internetové premiéře na Médiáři.
Effie 2011: Nejúspěšnější agenturou Ogilvy Interactive, admanem Vladimír Zeman
Soutěž se konala popatnácté. Přihlásilo se do ní rekordně 28 agentur s celkem 79 kampaněmi.
Cenám ze kreativitu Flema zase vévodily nápady ze Slovenska
Výsledky 6. ročníku FLE Media Awards za rok 2011
Dva ze tří kandidátů nepřišli
Rada Českého rozhlasu je sice kompletní, ale stále nezvolila místopředsedu
Spory ohledně Moravce a Hynka
Celý Etický panel ČT rezignoval, po sporech s ředitelem Součkem
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: Voyo vstupuje do druhé generace, převypráví Studnu
Moravské rádio směřuje do Čech
Rádio Čas expanduje na Vysočinu, využije frekvence po sesterském Rádiu Dálnice
Digilidi s Laštovkou na drátě
Jiří Hauška: Celý život se snažím nakreslit dokonalé kolo
Čtvrtý kanál mediální skupiny Pavla Hájka
Televize „eRko“ plánuje z vysílačů pokrýt devět krajských měst včetně Prahy
Před premiérou závěrečné série
Seriál z Voya poprvé přechází do bezplatného vysílání: Nova nasadí Ivetu
Effectix Group má přes 100 pracovníků
Effectix se stává skupinou, přidává mediální agenturu Skyline Media
Žlutá zůstává, místo červené je bílá