SPIR

Online reklama i e-commerce rostou dvouciferně

Online reklama i e-commerce rostou dvouciferně

Online reklama vzrostla v Česku za pět let o 68 %, e-commerce o víc než 84 %, uvádí nová studie, zpracovaná firmou BDO Advisory na zakázku Sdružení pro internetový rozvoj.
  • 18. 01. 2017
Další státní tendr padl, tušíme proč

Další státní tendr padl, tušíme proč

Proč Horská služba zrušila i svůj druhý tendr. Jak se daří měření obsahu napříč médii. Redaktor Médiáře glosuje 47. týden v českém marketingu a médiích.
  • 22. 11. 2015
Blokování online reklamy spustil retargeting

Blokování online reklamy spustil retargeting

Stále víc lidí používá nástroje, které na internetu blokují reklamu. Reklamy je totiž moc a lidé se bojí o zneužití dat. O důvodech a důsledcích se mluvilo na dalším setkání SPIR.
  • 15. 10. 2015