Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR)

Programatické reklamy loni bylo za 5,84 miliardy
Sdružení pro internetový rozvoj vyčíslilo dynamicky rostoucí segment online reklamy.

Online reklama i e-commerce rostou dvouciferně
Online reklama vzrostla v Česku za pět let o 68 %, e-commerce o víc než 84 %, uvádí nová studie, zpracovaná firmou BDO Advisory na zakázku Sdružení pro internetový rozvoj.

Se státní správou bude za SPIR mluvit Břeská
Jana Břeská povede vztahy Sdružení pro internetový rozvoj se státní správou.

Tendr na NetMonitor vyhrál Gemius
V měření návštěvnosti českého internetu pokračuje jeho dosavadní realizátor.

SPIR pro nezájem ruší tendr na AdMonitoring
Do tendru na měření reklamy na internetu se přihlásil jen jeho dosavadní realizátor.

Ve finále tendru na NetMonitor Gemius a GfK
Výsledky výběrového řízení na měření českého internetu by měly být známy během února.

Letos Lukačovičova firma čeká stagnaci
Seznam.cz zvýšil tržby na 5,93 miliardy Kč, zisk klesl o třetinu na 1,28 miliardy

Echo, Coolpany i rádio budou na Křížové
SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu

Sledujte nový rozhovor
Pavel Krbec: Livesport Zprávy jsou snem všech ředitelů zpravodajství

S investicí Ondřeje Fryce
PPC Bee mění název na Dotidot, rozšiřuje tým

Moderují Burian, Kubíčková a Pečeně
Livesport spouští denní podcast o sportu

K 10% podílu také opce
Agenturní skupina Knowlimits vstoupila do komunitního portálu Ženy s.r.o.

Neformální setkání desítky manažerů
Sešli se ředitelé České televize a Českého rozhlasu

Jaké televizní platformy využíváme
Příjem televize přes IPTV stoupl, terestrika klesla

Malá novela prošla, velká už připravena