Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR)

Další státní tendr padl, tušíme proč

Další státní tendr padl, tušíme proč

Proč Horská služba zrušila i svůj druhý tendr. Jak se daří měření obsahu napříč médii. Redaktor Médiáře glosuje 47. týden v českém marketingu a médiích.
  • 22. 11. 2015
Blokování online reklamy spustil retargeting

Blokování online reklamy spustil retargeting

Stále víc lidí používá nástroje, které na internetu blokují reklamu. Reklamy je totiž moc a lidé se bojí o zneužití dat. O důvodech a důsledcích se mluvilo na dalším setkání SPIR.
  • 15. 10. 2015
SPIR srovnává Google Analytics a NetMonitor

SPIR srovnává Google Analytics a NetMonitor

"Google Analytics nevypovídá o počtech skutečných lidí, nehodí se pro veřejné prezentace dat," tvrdí Sdružení pro internetový rozvoj. A představuje manuál, který to má doložit.
  • 26. 06. 2015
„Na novém měření musí nejdřív vzniknout politicko-obchodní shoda“

„Na novém měření musí nejdřív vzniknout politicko-obchodní shoda“

"Internet jako médium je dnes podceněný. Chceme měření, které srovná jednotlivé mediatypy 'jednotnější' měnou. Které ukáže inzerentům, že internet je významnější médium, než jak se o něm dnes mluví," prohlašuje v rozhovoru s Médiářem Michal Feix, prokurista Seznam.cz, české internetové jedničky.
  • 15. 06. 2015