SPIR

SPIR srovnává Google Analytics a NetMonitor

SPIR srovnává Google Analytics a NetMonitor

"Google Analytics nevypovídá o počtech skutečných lidí, nehodí se pro veřejné prezentace dat," tvrdí Sdružení pro internetový rozvoj. A představuje manuál, který to má doložit.
  • 26. 06. 2015
„Na novém měření musí nejdřív vzniknout politicko-obchodní shoda“

„Na novém měření musí nejdřív vzniknout politicko-obchodní shoda“

"Internet jako médium je dnes podceněný. Chceme měření, které srovná jednotlivé mediatypy 'jednotnější' měnou. Které ukáže inzerentům, že internet je významnější médium, než jak se o něm dnes mluví," prohlašuje v rozhovoru s Médiářem Michal Feix, prokurista Seznam.cz, české internetové jedničky.
  • 15. 06. 2015
Mediálky chtějí mít pořádek ve výzkumech

Mediálky chtějí mít pořádek ve výzkumech

Mediální agentury si od nově vznikající vlastní asociace slibují lepší kontrolu nad tokem svých peněz, než tomu bylo ve stávajícím spolku, a také nad tím, co za ně dostávají za data. Víc se zapojí konkrétně do sílící debaty o crossmediálním měření.
  • 07. 05. 2015