Sport

Alpine Pro „holé zadky“ Agrofertu nevadí

Alpine Pro „holé zadky“ Agrofertu nevadí

"Svérázný styl komunikační kampaně Agrofertu není mířen proti nám a naší práci," reaguje na kampaň s nahými sportovci oficiální dodavatel oblečení olympioniků.
  • 20. 07. 2016
Šuman: z florbalu se stal miliardový byznys

Šuman: z florbalu se stal miliardový byznys

Víc než půl miliardy z celkového obratu českého florbalu si platí hráči, přiblížil prezident České florbalové unie Filip Šuman. Trvat to prý bude nejmíň jednu další generaci.
  • 26. 04. 2016
Sportovní marketing už není jen logo všude

Sportovní marketing už není jen logo všude

V marketingu navázaném na sport už nestačí spoléhat, že fanoušci vidí na dresech logo. Značka se nemá snažit jen být vidět, ale přímo zprostředkovat zážitek, shodli se na dalším debatním Media Brunchi Médiáře marketéři z agentur Concept One, Konektor a Raul.
  • 13. 04. 2016
O2 plánuje do sportu v televizi dát miliardy

O2 plánuje do sportu v televizi dát miliardy

Placená televize O2 Sport plánuje přidat tři kanály o fotbalu, hokeji a tenisu. Strategií je přitom nakupovat vysílací práva na nejatraktivnější soutěže ze zmíněných odvětví.
  • 12. 04. 2016