Sport

Šuman: z florbalu se stal miliardový byznys

Šuman: z florbalu se stal miliardový byznys

Víc než půl miliardy z celkového obratu českého florbalu si platí hráči, přiblížil prezident České florbalové unie Filip Šuman. Trvat to prý bude nejmíň jednu další generaci.
  • 26. 04. 2016
Sportovní marketing už není jen logo všude

Sportovní marketing už není jen logo všude

V marketingu navázaném na sport už nestačí spoléhat, že fanoušci vidí na dresech logo. Značka se nemá snažit jen být vidět, ale přímo zprostředkovat zážitek, shodli se na dalším debatním Media Brunchi Médiáře marketéři z agentur Concept One, Konektor a Raul.
  • 13. 04. 2016
O2 plánuje do sportu v televizi dát miliardy

O2 plánuje do sportu v televizi dát miliardy

Placená televize O2 Sport plánuje přidat tři kanály o fotbalu, hokeji a tenisu. Strategií je přitom nakupovat vysílací práva na nejatraktivnější soutěže ze zmíněných odvětví.
  • 12. 04. 2016
Olympijský Media House má oslovit hlavně děti

Olympijský Media House má oslovit hlavně děti

Zesílená komunikace na YouTube a čtyři olympijské parky tvoří páteř letošního marketingu Českého olympijského výboru. Cílem je přilákat olympiádou ke sportu "digitální generaci".
  • 11. 04. 2016