Pomůžeme odvyprávět příběh vaší značky.
Příběhy baví, ale také skvělé prodávají. Vytvoříme pro vás proto takový obsah, který si vaši zákazníci zamiluji a který hlavně splní všechny vaše cíle.
Jsme kreativní digitální agentura. Vytváříme jak dlouhodobé komunikační strategie na sociálních sítích, tak efektivní a rychlé kampaně. Máme odborníky na design, copywriting i mediální plánování. Díky členství ve skupině Near & Dear pro nás není složité vymýšlet a realizovat malé i velké videoprodukce, PR kampaně nebo třeba i vývoj klientského webu.
Našim cílem je, abychom značkám poskytli vše, co mohou v rámci své digitální komunikace chtít a potřebovat – od realizace a produkce kreativních kampaní, videí, správu sociálních sítí, obsahové a mediální strategie, po influencer marketing a kampaňové microsites. Snažíme se ale dohlédnout ještě dál a pracujeme na edukaci a rozvoji celého trhu i obsahového marketingu jako takového.
- Digital
- Produkce
- Social
- Influencer marketing
- Content marketing
- E-commerce
- Tvorba webů
- Rychloobrátkové zboží
- Informační technologie
- Finance
- Životní styl
- Kultura
- Služby
- Reality
- Facebook Preferred Partner
- Webflow Partner

Skupina agentur Near & Dear se dělí na dvě části: Communications a Ventures

Story tlrs opět pomáhají značce Puma najít „kreativní superhrdiny“

Mlsouni představují novinky Orionu: tyčinku Pribináček i menší balení Pečeti

Story tlrs nově plní sociální sítě Big Shocku

Doručovacím boxům OX Point pomáhá skupina Near & Dear

„Rozepište se víc tam, kde to dává smysl,“ vyzývají s Amnesty Čermák či Geislerová

Kaufland jde na TikTok, obsah zajistí Story tlrs

Mléka od Hami v klíčové komunikaci od Story tlrs ukazují skutečné matky s dětmi

K Mezinárodnímu dnu vody spustilo Grohe online kalkulačku vodní stopy

Borovského cenu získal Robert Čásenský, Novinářskou křepelku Vojtěch Boháč

Pohledem Gabčíka, Kubiše či lidického faráře. ČT natočila originální spoty k 80. výročí heydrichiády

Lidovka nevznikne. Český rozhlas je připraven šetřit, pokud se nezvýší poplatek

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Rada ČT nedokázala odhlasovat snížený bonus pro Dvořáka, ten proto dostane 100% odměnu

Letošní růst reklamního trhu mírně zpomaluje

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Značky McGarryBowen, Isobar a Spectra v Česku končí, místo nich bude Dentsu Creative

Namísto odvolání všech radních ČT teď vláda plánuje navýšit jejich počet

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

AMI Digital Index: Češi tráví čím dál víc času na sítích, důvěra v média dál klesá
