Story tlrs

We make things happen Stáhnout (XLS)
Profil agentury

Pomůžeme odvyprávět příběh vaší značky.

Příběhy baví, ale také skvělé prodávají. Vytvoříme pro vás proto takový obsah, který si vaši zákazníci zamiluji a který hlavně splní všechny vaše cíle.

Jsme kreativní digitální agentura. Vytváříme jak dlouhodobé komunikační strategie na sociálních sítích, tak efektivní a rychlé kampaně. Máme odborníky na design, copywriting i mediální plánování. Díky členství ve skupině Near & Dear pro nás není složité vymýšlet a realizovat malé i velké videoprodukce, PR kampaně nebo třeba i vývoj klientského webu.

Našim cílem je, abychom značkám poskytli vše, co mohou v rámci své digitální komunikace chtít a potřebovat – od realizace a produkce kreativních kampaní, videí, správu sociálních sítí, obsahové a mediální strategie, po influencer marketing a kampaňové microsites. Snažíme se ale dohlédnout ještě dál a pracujeme na edukaci a rozvoji celého trhu i obsahového marketingu jako takového.

Rok založení
2015
Pracovníků
40 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Produkce
  • Social
  • Influencer marketing
  • Content marketing
  • E-commerce
  • Tvorba webů
Specializace dle sektoru
  • Rychloobrátkové zboží
  • Informační technologie
  • Finance
  • Životní styl
  • Kultura
  • Služby
  • Reality
Obrat za poslední rok
60 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Puma, Nestlé, Henkel, Grohe, mBank, Unipetrol, Karlovarské minerální vody, Sazka, Big Shock, Kaufland, Imperial Brand, Next Bike
Součástí sítě
Near & Dear
Certifikace
  • Facebook Preferred Partner
  • Webflow Partner
Být či nebýt na TikToku jako značka? Skvělý nástroj, jak zasáhnout generaci Z

Být či nebýt na TikToku jako značka? Skvělý nástroj, jak zasáhnout generaci Z

Že se TikToku za čtyři roky podařilo stát se nejrychleji rostoucí sociální sítí, bylo napsáno už mnohokrát. Čím dál častěji proto ve firmách probíhají debaty o tom, zda začít přemýšlet o investici do komunikace i na této sociální síti. Co to značce přinese, a proč by se o tom mělo minimálně uvažovat? To za pražskou kreativní agenturu Story tlrs vysvětluje CEO Adéla Marešová.

  • 08. 12. 2022