Pomůžeme odvyprávět příběh vaší značky.
Příběhy baví, ale také skvělé prodávají. Vytvoříme pro vás proto takový obsah, který si vaši zákazníci zamiluji a který hlavně splní všechny vaše cíle.
Jsme kreativní digitální agentura. Vytváříme jak dlouhodobé komunikační strategie na sociálních sítích, tak efektivní a rychlé kampaně. Máme odborníky na design, copywriting i mediální plánování. Díky členství ve skupině Near & Dear pro nás není složité vymýšlet a realizovat malé i velké videoprodukce, PR kampaně nebo třeba i vývoj klientského webu.
Našim cílem je, abychom značkám poskytli vše, co mohou v rámci své digitální komunikace chtít a potřebovat – od realizace a produkce kreativních kampaní, videí, správu sociálních sítí, obsahové a mediální strategie, po influencer marketing a kampaňové microsites. Snažíme se ale dohlédnout ještě dál a pracujeme na edukaci a rozvoji celého trhu i obsahového marketingu jako takového.
- Digital
- Produkce
- Social
- Influencer marketing
- Content marketing
- E-commerce
- Tvorba webů
- Rychloobrátkové zboží
- Informační technologie
- Finance
- Životní styl
- Kultura
- Služby
- Reality
- Facebook Preferred Partner
- Webflow Partner

Agenturní skupina Near & Dear přesídlila pod jednu střechu

Být či nebýt na TikToku jako značka? Skvělý nástroj, jak zasáhnout generaci Z
Že se TikToku za čtyři roky podařilo stát se nejrychleji rostoucí sociální sítí, bylo napsáno už mnohokrát. Čím dál častěji proto ve firmách probíhají debaty o tom, zda začít přemýšlet o investici do komunikace i na této sociální síti. Co to značce přinese, a proč by se o tom mělo minimálně uvažovat? To za pražskou kreativní agenturu Story tlrs vysvětluje CEO Adéla Marešová.

Vedení kreativního oddělení Story tlrs přebírá Jiří Markvart

Story tlrs pomohli představit nový beauty kolagen Vital Proteins

Češi do toho šlápli, soutěžní výzva propagovala půjčování kol Nextbike

Na TikToku jako doma: Story tlrs tvoří úspěšný obsah pro Kaufland

Dětská výživa Kendamil spolu s agenturou Story tlrs hledá „opravdové rodiče”

Skupina agentur Near & Dear se dělí na dvě části: Communications a Ventures

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
-
Agentura Optimio pomohla ušetřit Elnino.cz na výkonnostních kampaních 1,56 milionu za půl roku
-
Digitální agentura Cognito slaví 15 let. Vydává vzpomínkovou microsite a roste obratově i personálně
-
Jak Project Agora zajišťuje bezpečnost značky pro nativní reklamu v Česku

Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž

Mistrovství světa v hokeji letos na ČT sledovalo o půl milionu lidí míň než loni

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč
