Symbio

We create crowd-powered brands and design touchpoints that pull these crowds down into the funnel. Stáhnout (XLS)

Symbio

Vlastnická struktura
Robert Haas (50 %), Libor Šimon (50 %)
Profil agentury

SYMBIO je nezávislá agentura se zaměřením na Brand a Digital Experience (BX/DX). Naší specializací je především brand building, kde využíváme svou hlubokou znalost všeho, co současný digitální svět nabízí.

Díváme se na brandy jako na celek. Netvoříme jednotlivé kampaně nebo weby. Vytváříme jednotnou zákaznickou zkušenost napříč všemi digitálními kanály. Zajišťujeme konzistentní komunikaci a interakci mezi brandem a zákazníky, aby značka byla důvěryhodná, výrazná a zapamatovatelná.

Pomocí frameworku Crowd-powered Brands se nám pak daří vytvářet kampaně, o kterých lidé spontánně mluví. Kampaně stojí na nejsilnějším aktuálním kulturním momentu, který dáváme do souladu se značkou. Dokážeme tak získat pozornost zákazníků bez zbytečných výdajů na placená média.

Naše práce

Jste připraveni?

Rok založení
1999
Pracovníků
40 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Roman Číhalík
Obor činnosti
  • Digital
  • Produkce
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • TV
  • Strategické poradenství
  • E-commerce
  • Tvorba webů
  • Branding / naming / vizuální identita
  • Integrované kampaně
  • Monetizace obsahu pro publishery
Obrat za poslední rok
90 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Sazka, ČEZ, PPF, Rohlik.cz, Avast, Kentico, Jägermeister, Ria, Leo Express, Národní divadlo, Baťa, PPL, EY, CineStar, Vogue, HBO, Cera Care
Ocenění

V SYMBIO kancelářích najdete desítky ocenění napříč mnoha kategoriemi z českých i mezinárodních soutěží jako ADC Czech Creative Awards, AWWWARDS, Cresta, Český Direct, Effie, Fénix Content Marketing, The FWA, Golden Drum, IEA, WebTop100 a další.

Členství v organizacích
  • AKA
  • Unie grafického designu
BX/DX – písmena, která posouvají značku

BX/DX – písmena, která posouvají značku

Brand & digital experience. Dva pojmy, které se už nějakou dobu objevují v diskurzu kreativních a marketingových agentur. Robert Haas a Marcel Papp z agentury Symbio mluví o tom, co si o těchto dvou buzzwordech myslí a co bychom si o nich měli myslet my.
  • 18. 11. 2022