Symbio
We create crowd-powered brands and design touchpoints that pull these crowds down into the funnel. Stáhnout (XLS)SYMBIO funguje od roku 1999 a za tu dobu nikdy neztratilo pozici top nezávislé digitální agentury. Co se ale měnilo s dobou je typ práce, kterou umíme našim klientům dodat. Proto v současnosti existují v SYMBIU dvě divize, které se svým portfoliem služeb navzájem doplňují – SYMBIO.agency a SYMBIO.digital.
SYMBIO.agency postupně přerostla digitální prostředí a jako plnohodnotná agentura dnes zvládá stejně dobře televizní reklamu i sociální sítě. Naše filozofie crowd-powered brands nám umožňuje vytvářet pro značky obsah, který se pohybuje na hranici reklamy a PR a svým organickým dosahem výrazně šetří značkám mediální spendy.
Kde už jste mohli náš crowd-powered přístup vidět:
- dlouhodobá detabuizace menstruace v kampaních pro značku Ria
- falešný projev Miloše Zemana pro HBO, který obletěl všechna česká média
- kampaň Avastu pro americký trh, kde výrazně překonala všechny místní benchmarky
SYMBIO.digital se specializuje na webová a aplikační rozhraní, UX/UI a vývoj - a jako bylo vždycky zvykem, drží se v oboru na světové špičce. Pokud existuje trend, technologie nebo platforma, která mění digitální kanály k lepšímu, už s ní pravděpodobně dávno pracujeme.
Kde si naše výstupy můžete prohlédnout v praxi:
- České dráhy - design webu a mobilní aplikace
- Národní divadlo - návrh, design a vývoj webu na headless CMS
- Vogue CS - implementace reklamního systému
Náš příští projekt rádi vymyslíme s vámi.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Social
- TV
- Radio
- Strategické poradenství
- E-commerce
- Tvorba webů
- Branding / naming / vizuální identita
- Integrované kampaně
- Monetizace obsahu pro publishery
- 17x ADC Czech Creative Awards (Louskáček)
- 3x Effie
- 1x Cresta
- 1x Golden Drum
- 2x Fénix content marketing
- 5x FWA
- 4x AWWWARDS
- 10x IEA
- 40x WebTop100
- 4x Český Direct
- AKA
- Unie grafického designu

PPF spouští nový web, vytvořilo ho Symbio

Novou kreativní ředitelkou Symbia je Pechanová

Zlaté digi letos dostalo šest digitálních agentur

Proč značky musí začít řešit BX? A proč to nejde bez CX?

Ceny ADC: Grand Prix má Symbio za falešného Zemana, klientem roku je HBO

IMC Czech Awards: Grand Prix má Symbio za falešného Zemana pro HBO

Jak vznikal web Národního divadla? Přečtěte si case study od Symbio.digital

Symbio.agency představuje framework „crowd-powered brands“

Novým ředitelem Rock Radia se stal Ondřej Cikán

Zástupkyní šéfredaktorky Lifee.cz je Kristina Vodičková

Unie vydavatelů a SPIR pracují na kolektivním správci, který bude vybírat peníze od platforem

Vostal do Washingtonu, Dolanský do Londýna... ČT prostřídá pět zpravodajských postů

Chystaný Canal+ Sport představuje tým, jsou v něm Jiří Hošek i Jaromír Bosák

Televizní sledovanost bude dalších pět let měřit opět Nielsen Admosphere

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros
