Symbio
We create crowd-powered brands and design touchpoints that pull these crowds down into the funnel. Stáhnout (XLS)SYMBIO je nezávislá agentura se zaměřením na Brand a Digital Experience (BX/DX). Naší specializací je především brand building, kde využíváme svou hlubokou znalost všeho, co současný digitální svět nabízí.
Díváme se na brandy jako na celek. Netvoříme jednotlivé kampaně nebo weby. Vytváříme jednotnou zákaznickou zkušenost napříč všemi digitálními kanály. Zajišťujeme konzistentní komunikaci a interakci mezi brandem a zákazníky, aby značka byla důvěryhodná, výrazná a zapamatovatelná.
Pomocí frameworku Crowd-powered Brands se nám pak daří vytvářet kampaně, o kterých lidé spontánně mluví. Kampaně stojí na nejsilnějším aktuálním kulturním momentu, který dáváme do souladu se značkou. Dokážeme tak získat pozornost zákazníků bez zbytečných výdajů na placená média.
Naše práce
- Falešný projev Miloše Zemana pro HBO, který obletěl všechna česká média.
- Návrh a design klíčových digitálních touchpointů pro ČEZ, zejména prodejního webu cez.cz a zákaznické zóny Můj ČEZ.
- Sazka – dlouholetá spolupráce na tvorbě digitálních touchpointů, kampaní a obsahu. Např. kompletní design webu sazka.cz a mobilních aplikací Sazka a Sazka Hry.
- Dlouhodobá detabuizace menstruace v kampaních pro značku Ria.
- Národní divadlo – návrh, design a vývoj webu na headless CMS.
- Vogue CS – implementace reklamního systému.
- Redesign webu Skupiny PPF.
- Kampaň Avastu pro americký trh, kde výrazně překonala všechny místní benchmarky.
- Komplexní vybudování značky Twisto a řadu dalších start-upů a scale-upů.
- Rebranding značky a komunikace Cinestar.
Jste připraveni?
- Digital
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Social
- TV
- Strategické poradenství
- E-commerce
- Tvorba webů
- Branding / naming / vizuální identita
- Integrované kampaně
- Monetizace obsahu pro publishery
V SYMBIO kancelářích najdete desítky ocenění napříč mnoha kategoriemi z českých i mezinárodních soutěží jako ADC Czech Creative Awards, AWWWARDS, Cresta, Český Direct, Effie, Fénix Content Marketing, The FWA, Golden Drum, IEA, WebTop100 a další.
- AKA
- Unie grafického designu

Jak vznikal web Národního divadla? Přečtěte si case study od Symbio.digital

Symbio.agency představuje framework „crowd-powered brands“

Zlaté pero dostal falešný Zeman od HBO a Symbia

Silný UX tým Symbia pomáhá firmám budovat funkční weby

Symbio se nově dělí do divizí .agency a .digital

Podívej se mezi nohy a měj se ráda, vyzývá Ria. Apeluje na „sliby mojí vagíně“

„Seniorní lidi makají ještě víc, klienti hibernují.“ Digitální agentury bilancují měsíc krize

Týmy expertů, rady značkám, pomoc úřadům. Agentury reagují na virovou krizi

Colu od Birellu představuje chytlavá kohoutí show na melodii Funky Town

Rada přijala výroční zprávu o loňské činnosti ČT, výtky vůči publicistice do ní neprošly

Soukupova Médea opět čelí insolvenčnímu návrhu, podaly ho ČT a Media Club skupiny Prima

Generálním ředitelem ČTK zvolen Jaroslav Kábele

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Economia představuje webový Centrum Výběr

Dopravní Rádio Dálnice na FM končí, nahradí ho Podcasty na cesty

Asociace online vydavatelů získala mocného člena: skupinu Prima

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Vzniká seriál o nálezu kokainu mezi banány, nejdřív ho uvede Prima+
