Náš newsletter se po letní pauze vrací od začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Symbio

We create crowd-powered brands and design touchpoints that pull these crowds down into the funnel. Stáhnout (XLS)
Symbio

 

Vlastnická struktura
Robert Haas (50 %), Libor Šimon (50 %)
Profil agentury

SYMBIO funguje od roku 1999 a za tu dobu nikdy neztratilo pozici top nezávislé digitální agentury. Co se ale měnilo s dobou je typ práce, kterou umíme našim klientům dodat. Proto v současnosti existují v SYMBIU dvě divize, které se svým portfoliem služeb navzájem doplňují – SYMBIO.agency a SYMBIO.digital.

SYMBIO.agency postupně přerostla digitální prostředí a jako plnohodnotná agentura dnes zvládá stejně dobře televizní reklamu i sociální sítě. Naše filozofie crowd-powered brands nám umožňuje vytvářet pro značky obsah, který se pohybuje na hranici reklamy a PR a svým organickým dosahem výrazně šetří značkám mediální spendy.

Kde už jste mohli náš crowd-powered přístup vidět:

SYMBIO.digital se specializuje na webová a aplikační rozhraní, UX/UI a vývoj - a jako bylo vždycky zvykem, drží se v oboru na světové špičce. Pokud existuje trend, technologie nebo platforma, která mění digitální kanály k lepšímu, už s ní pravděpodobně dávno pracujeme.

Kde si naše výstupy můžete prohlédnout v praxi:

Náš příští projekt rádi vymyslíme s vámi.

Rok založení
1999
Pracovníků
43 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • TV
  • Radio
  • Strategické poradenství
  • E-commerce
  • Tvorba webů
  • Branding / naming / vizuální identita
  • Integrované kampaně
  • Monetizace obsahu pro publishery
Obrat za poslední rok
68 400 000 Kč
Klíčoví klienti
Sazka, ČEZ, Plzeňský Prazdroj (Birell), Nestlé (Lentilky, Kitkat), Avast, Leo Express, Národní divadlo, Unilever (Magnum, Carte d’Or, Ben & Jerry's), EY, Vogue, Kentico, CineStar, HBO, Vltava Labe Media (Deník, Vlasta), Meopta, Twisto
Ocenění
  • 17x ADC Czech Creative Awards (Louskáček)
  • 3x Effie
  • 1x Cresta
  • 1x Golden Drum
  • 2x Fénix content marketing
  • 5x FWA
  • 4x AWWWARDS
  • 10x IEA
  • 40x WebTop100
  • 4x Český Direct
Členství v organizacích
  • AKA
  • Unie grafického designu
Symbio vzalo tyčinku KitKat poprvé na Instagram

Symbio vzalo tyčinku KitKat poprvé na Instagram

Případová studie popisuje, jak digitální agentura nastartovala pro Nestlé růst značky čokoládové tyčinky, která je ve světě jednička, ale z myslí českých spotřebitelů se vytratila.
  • 29. 12. 2018