Symbio
We create crowd-powered brands and design touchpoints that pull these crowds down into the funnel. Stáhnout (XLS)SYMBIO je nezávislá agentura se zaměřením na Brand a Digital Experience (BX/DX). Naší specializací je především brand building, kde využíváme svou hlubokou znalost všeho, co současný digitální svět nabízí.
Díváme se na brandy jako na celek. Netvoříme jednotlivé kampaně nebo weby. Vytváříme jednotnou zákaznickou zkušenost napříč všemi digitálními kanály. Zajišťujeme konzistentní komunikaci a interakci mezi brandem a zákazníky, aby značka byla důvěryhodná, výrazná a zapamatovatelná.
Pomocí frameworku Crowd-powered Brands se nám pak daří vytvářet kampaně, o kterých lidé spontánně mluví. Kampaně stojí na nejsilnějším aktuálním kulturním momentu, který dáváme do souladu se značkou. Dokážeme tak získat pozornost zákazníků bez zbytečných výdajů na placená média.
Naše práce
- Falešný projev Miloše Zemana pro HBO, který obletěl všechna česká média.
- Návrh a design klíčových digitálních touchpointů pro ČEZ, zejména prodejního webu cez.cz a zákaznické zóny Můj ČEZ.
- Sazka – dlouholetá spolupráce na tvorbě digitálních touchpointů, kampaní a obsahu. Např. kompletní design webu sazka.cz a mobilních aplikací Sazka a Sazka Hry.
- Dlouhodobá detabuizace menstruace v kampaních pro značku Ria.
- Národní divadlo – návrh, design a vývoj webu na headless CMS.
- Vogue CS – implementace reklamního systému.
- Redesign webu Skupiny PPF.
- Kampaň Avastu pro americký trh, kde výrazně překonala všechny místní benchmarky.
- Komplexní vybudování značky Twisto a řadu dalších start-upů a scale-upů.
- Rebranding značky a komunikace Cinestar.
Jste připraveni?
- Digital
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Social
- TV
- Strategické poradenství
- E-commerce
- Tvorba webů
- Branding / naming / vizuální identita
- Integrované kampaně
- Monetizace obsahu pro publishery
V SYMBIO kancelářích najdete desítky ocenění napříč mnoha kategoriemi z českých i mezinárodních soutěží jako ADC Czech Creative Awards, AWWWARDS, Cresta, Český Direct, Effie, Fénix Content Marketing, The FWA, Golden Drum, IEA, WebTop100 a další.
- AKA
- Unie grafického designu

Zeman je Vlasák. HBO při propagaci seriálu Bez vědomí využívá deep fake

Růžová čokoláda KitKat Ruby v kampani od Symbia převrací svět naruby

Značka vložek Ria vůbec poprvé obsadila do reklamy jen muže

Nakupovat jde bez stresu, ukazuje po Vánocích Glami

Dopravní Rádio Dálnice na FM končí, nahradí ho Podcasty na cesty

Asociace online vydavatelů získala mocného člena: skupinu Prima

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Vzniká seriál o nálezu kokainu mezi banány, nejdřív ho uvede Prima+

Búřil, Hynčica, Novák: Potřebují mediální měření v Česku evoluci, nebo revoluci?

Agenturní skupina Near & Dear přesídlila pod jednu střechu

Lucie Hrubá založila agenturu Boys & Girls
