Symbio
We create crowd-powered brands and design touchpoints that pull these crowds down into the funnel. Stáhnout (XLS)SYMBIO funguje od roku 1999 a za tu dobu nikdy neztratilo pozici top nezávislé digitální agentury. Co se ale měnilo s dobou je typ práce, kterou umíme našim klientům dodat. Proto v současnosti existují v SYMBIU dvě divize, které se svým portfoliem služeb navzájem doplňují – SYMBIO.agency a SYMBIO.digital.
SYMBIO.agency postupně přerostla digitální prostředí a jako plnohodnotná agentura dnes zvládá stejně dobře televizní reklamu i sociální sítě. Naše filozofie crowd-powered brands nám umožňuje vytvářet pro značky obsah, který se pohybuje na hranici reklamy a PR a svým organickým dosahem výrazně šetří značkám mediální spendy.
Kde už jste mohli náš crowd-powered přístup vidět:
- dlouhodobá detabuizace menstruace v kampaních pro značku Ria
- falešný projev Miloše Zemana pro HBO, který obletěl všechna česká média
- kampaň Avastu pro americký trh, kde výrazně překonala všechny místní benchmarky
SYMBIO.digital se specializuje na webová a aplikační rozhraní, UX/UI a vývoj - a jako bylo vždycky zvykem, drží se v oboru na světové špičce. Pokud existuje trend, technologie nebo platforma, která mění digitální kanály k lepšímu, už s ní pravděpodobně dávno pracujeme.
Kde si naše výstupy můžete prohlédnout v praxi:
- České dráhy - design webu a mobilní aplikace
- Národní divadlo - návrh, design a vývoj webu na headless CMS
- Vogue CS - implementace reklamního systému
Náš příští projekt rádi vymyslíme s vámi.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Social
- TV
- Radio
- Strategické poradenství
- E-commerce
- Tvorba webů
- Branding / naming / vizuální identita
- Integrované kampaně
- Monetizace obsahu pro publishery
- 17x ADC Czech Creative Awards (Louskáček)
- 3x Effie
- 1x Cresta
- 1x Golden Drum
- 2x Fénix content marketing
- 5x FWA
- 4x AWWWARDS
- 10x IEA
- 40x WebTop100
- 4x Český Direct
- AKA
- Unie grafického designu

Nakupovat jde bez stresu, ukazuje po Vánocích Glami

Symbio vzalo tyčinku KitKat poprvé na Instagram

Zlato si dělí Kozel od Triadu a KitKat od Symbia

Televize Prima natáčí „vinařský“ seriál Pálava

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost

Bylo hlasování o Dvořákově bonusu zákonné? Rozhodnout musí soud, tvrdí Rada ČT
-
Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
-
Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
-
Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil

Poslanci se znovu pokusí doplnit Radu ČT o pět chybějících členů

Roberta Basche vystřídá v čele Nadace OSF Martina Břeňová z Avastu

Marketing Czech News Center řídí Jan Fischer, Jaroslav Sodomka odešel do Publicisu

PR tým agentury Grayling řídí Kristýna Hájková
