Symbio
We create crowd-powered brands and design touchpoints that pull these crowds down into the funnel. Stáhnout (XLS)SYMBIO funguje od roku 1999 a za tu dobu nikdy neztratilo pozici top nezávislé digitální agentury. Co se ale měnilo s dobou je typ práce, kterou umíme našim klientům dodat. Proto v současnosti existují v SYMBIU dvě divize, které se svým portfoliem služeb navzájem doplňují – SYMBIO.agency a SYMBIO.digital.
SYMBIO.agency postupně přerostla digitální prostředí a jako plnohodnotná agentura dnes zvládá stejně dobře televizní reklamu i sociální sítě. Naše filozofie crowd-powered brands nám umožňuje vytvářet pro značky obsah, který se pohybuje na hranici reklamy a PR a svým organickým dosahem výrazně šetří značkám mediální spendy.
Kde už jste mohli náš crowd-powered přístup vidět:
- dlouhodobá detabuizace menstruace v kampaních pro značku Ria
- falešný projev Miloše Zemana pro HBO, který obletěl všechna česká média
- kampaň Avastu pro americký trh, kde výrazně překonala všechny místní benchmarky
SYMBIO.digital se specializuje na webová a aplikační rozhraní, UX/UI a vývoj - a jako bylo vždycky zvykem, drží se v oboru na světové špičce. Pokud existuje trend, technologie nebo platforma, která mění digitální kanály k lepšímu, už s ní pravděpodobně dávno pracujeme.
Kde si naše výstupy můžete prohlédnout v praxi:
- České dráhy - design webu a mobilní aplikace
- Národní divadlo - návrh, design a vývoj webu na headless CMS
- Vogue CS - implementace reklamního systému
Náš příští projekt rádi vymyslíme s vámi.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Social
- TV
- Radio
- Strategické poradenství
- E-commerce
- Tvorba webů
- Branding / naming / vizuální identita
- Integrované kampaně
- Monetizace obsahu pro publishery
- 17x ADC Czech Creative Awards (Louskáček)
- 3x Effie
- 1x Cresta
- 1x Golden Drum
- 2x Fénix content marketing
- 5x FWA
- 4x AWWWARDS
- 10x IEA
- 40x WebTop100
- 4x Český Direct
- AKA
- Unie grafického designu

Symbio dělá pro německou kosmetiku Kneipp

Symbio střídá Dark Side v práci pro Lentilky

Symbio se nově se Švecovou zaměří i na retail
Mattoni v létě nezapomněla na okurku
Hledejte v Česku exotiku, vyzývá Margot

E.on má na digitální aktivity Symbio a Brainz

Symbio zajistí digitál polévek ze Slovenska
ČSOB Pojišťovna „zpovídá“ manželské páry

Radegast svěřil svůj digitální servis Symbiu

Borovského cenu získal Robert Čásenský, Novinářskou křepelku Vojtěch Boháč

Pohledem Gabčíka, Kubiše či lidického faráře. ČT natočila originální spoty k 80. výročí heydrichiády

Lidovka nevznikne. Český rozhlas je připraven šetřit, pokud se nezvýší poplatek

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Rada ČT nedokázala odhlasovat snížený bonus pro Dvořáka, ten proto dostane 100% odměnu

Letošní růst reklamního trhu mírně zpomaluje

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Značky McGarryBowen, Isobar a Spectra v Česku končí, místo nich bude Dentsu Creative

Namísto odvolání všech radních ČT teď vláda plánuje navýšit jejich počet

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

AMI Digital Index: Češi tráví čím dál víc času na sítích, důvěra v média dál klesá
