Symbio
We create crowd-powered brands and design touchpoints that pull these crowds down into the funnel. Stáhnout (XLS)SYMBIO funguje od roku 1999 a za tu dobu nikdy neztratilo pozici top nezávislé digitální agentury. Co se ale měnilo s dobou je typ práce, kterou umíme našim klientům dodat. Proto v současnosti existují v SYMBIU dvě divize, které se svým portfoliem služeb navzájem doplňují – SYMBIO.agency a SYMBIO.digital.
SYMBIO.agency postupně přerostla digitální prostředí a jako plnohodnotná agentura dnes zvládá stejně dobře televizní reklamu i sociální sítě. Naše filozofie crowd-powered brands nám umožňuje vytvářet pro značky obsah, který se pohybuje na hranici reklamy a PR a svým organickým dosahem výrazně šetří značkám mediální spendy.
Kde už jste mohli náš crowd-powered přístup vidět:
- dlouhodobá detabuizace menstruace v kampaních pro značku Ria
- falešný projev Miloše Zemana pro HBO, který obletěl všechna česká média
- kampaň Avastu pro americký trh, kde výrazně překonala všechny místní benchmarky
SYMBIO.digital se specializuje na webová a aplikační rozhraní, UX/UI a vývoj - a jako bylo vždycky zvykem, drží se v oboru na světové špičce. Pokud existuje trend, technologie nebo platforma, která mění digitální kanály k lepšímu, už s ní pravděpodobně dávno pracujeme.
Kde si naše výstupy můžete prohlédnout v praxi:
- České dráhy - design webu a mobilní aplikace
- Národní divadlo - návrh, design a vývoj webu na headless CMS
- Vogue CS - implementace reklamního systému
Náš příští projekt rádi vymyslíme s vámi.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Social
- TV
- Radio
- Strategické poradenství
- E-commerce
- Tvorba webů
- Branding / naming / vizuální identita
- Integrované kampaně
- Monetizace obsahu pro publishery
- 17x ADC Czech Creative Awards (Louskáček)
- 3x Effie
- 1x Cresta
- 1x Golden Drum
- 2x Fénix content marketing
- 5x FWA
- 4x AWWWARDS
- 10x IEA
- 40x WebTop100
- 4x Český Direct
- AKA
- Unie grafického designu

Tendr na web Agrofertu vyhrálo Symbio

„To muselo dát práce!“ Jack Daniel’s vyhrál s ohořelými inzeráty v Maximu

Symbio vzalo Hrábka ze Socialsharks

ZoomSphere nabral dvacítku nových klientů

Mikulášková odchází z rozhlasu do Symbia

Kreativní ředitelkou World of Online se stala Markéta Tomanová

Nová videotéka Primy odstartuje v listopadu, nabídne řadu nových seriálů

Vodafone našel svého „oldfluencera“

Šéfredaktorkou webu Heroine se stala Veronika Vlachová

Mediální divizi Mind2flo povede Martin Králík, přišel po 12 letech v MediaComu

Petr Šabata jako šéfredaktor Českého rozhlasu Plus končí, přejde do deníku Právo

Peškova agentura Pickerly posiluje tým o sedm lidí

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Jan Nevyhoštěný

Šéfem brandu Heureka Group je Jiří Struk z Pepsi

Jak rozložit mediální investice, aby měly co největší dopad na byznys? Odpovědi nabízí „studie studií“
